beantwoord

één dag gratis reizen in het weekend met de trein

• 7 februari 2017
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

Op 4-10-2016 ontving ik een e-mail van de NS met als titel: "ontvang één dag gratis reizen in het weekend met de trein". Op 7-10-2016 en 8-10-2016 heb ik gereisd met de NS. Ik heb echter geen code voor een e-ticket van een gratis kaart ontvangen. De termijn van 3 maanden is inmiddels ruimschoots voorbij... ?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 februari 2017, 16:01

Ik heb een couponcode aan christopher72 gegeven zodat hij alsnog met een dagkaart in het weekend kan reizen. Hij heeft namelijk wel na 04-10-2016 een reis met ons gemaakt.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo christopher72 en welkom op het NS Serviceforum,

Ik snap dat je de dagkaart graag wilt ontvangen. Zou je mij een privébericht willen sturen zodat ik dit voor je kan oplossen? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Is keurig opgelost.
Ik heb een couponcode aan christopher72 gegeven zodat hij alsnog met een dagkaart in het weekend kan reizen. Hij heeft namelijk wel na 04-10-2016 een reis met ons gemaakt.

Reageer