Een exclusieve aanbieding voor NS Extra deelnemers

Deze maand ontvang je van NS Extra een mooie aanbieding om er een dag met de trein op uit te trekken of om gezellig een dag samen met de trein te reizen met een voordelige Meereiskaart. Of misschien ontvang jij een aanbod om extra ontspannen te reizen in de eerste klas.

De voorwaarden voor de verschillende aanbiedingen zijn:
  • De aanbiedingen kun je via ns.nl (zie link in je e-mail) aanschaffen met jouw twee unieke couponcodes
  • De aanbiedingen zijn geldig t/m 12 november 2017. Je kunt reizen met deze producten t/m 31 december 2017
  • Je kunt reizen op een doordeweekse dag na 9.00 uur of in het weekend de hele dag.
  • De aanbiedingen zijn niet geldig in combinatie met andere acties.

Heb je vragen of opmerkingen over deze aanbiedingen? Stel ze gerust in dit topic.

119 reacties

Kan ik de kaart ook aan een familielid geven?
Reputatie 7
Deze Meereiskaart mag verzilverd worden op naam van iemand anders. Als het ticket al op jouw naam staat, dan is dit helaas niet meer mogelijk.
Reputatie 1
Bedankt maar weer,zijn altijd leuke aanbiedingen! Mijn moeder en ik gaan er volgende week mee dagje op stap!
Reputatie 7
Wat leuk om te lezen Marieke, geniet ervan! Waar brengen we je heen volgende week?
Reputatie 1
Richting Almere Centrum,voor een bezoekje aan mijn zusje en haar gezin!
jammer dat je alleen kunt bestellen en dan toch de prijs van € 39 ziet staan en geen mogelijkheid de korting coupon code kunt invoeren. misschien dat het wel lukt als je een datum in vult, maar ik vond nou juist de vrijheid van kiezen wanneer je wilt wel fijn
Reputatie 1
Dat kan zeker wel, als je doorklikt naar volgende kun je de kortingscode invoeren
Reputatie 7
Vlak voor de betaling is de kortingscode in te vullen om de prijs te veranderen Lida!
ik ga het proberen
jammer hoor, moet eerst toestemming via de scan geven voor 39 euro, ga ik niet doen. hoe krijg ik mijn dagkaart voor 12,50.
Reputatie 1
Toestemming via scan?? Hier niet, kon op tweede pagina kortingscode invoeren,waarna prijs 12,50 werd
Kan de kaart (bijv. Door een familielid), ook zonder ov-kaart gebruikt worden?
Reputatie 7
Bedoel je met 'de scan' jouw iDeal betaling? Dan lijkt het erop dat jij óf geen NS Extra aanbieding (en verwijzing) hebt ontvangen óf je hebt de kortingscode verkeerd ingevuld. Kan dat kloppen?
@Wilma Jazeker, het ticket is ook uit te printen.
Deze Meereiskaart mag verzilverd worden op naam van iemand anders. Als het ticket al op jouw naam staat, dan is dit helaas niet meer mogelijk.

Beste Thomas,
Ik bedoelde niet dat ik de Meereiskaart aan iemand anders kan geven. Dat lijkt me logisch,daarvoor is het een Meereiskaart. Ik bedoelde: kan ik de dagkaart aan een familielid geven en er zelf niet mee op reis gaan.
Ik vind het jammer dat als houder van een Dal Vrij abonnement ik regelmatig van dergelijke -voor mij volkomen zinloze- aanbiedingen krijg... Dat maakt al die gestes een beetje gratuit...
Reputatie 1

Beste Thomas,
Ik bedoelde niet dat ik de Meereiskaart aan iemand anders kan geven. Dat lijkt me logisch,daarvoor is het een Meereiskaart. Ik bedoelde: kan ik de dagkaart aan een familielid geven en er zelf niet mee op reis gaan.

Ja,dat kan.Ik heb aanbieding gehad, en kaartje voor moeder en mezelf gekocht.
Ach ja, die aanbiedingen van de NS. In bijna alle gevallen stranden ze in de uitvoering. Het e-mail aanbod om voor 12,50 een dagkaart aan te schaffen blijkt niet normaal via I-deal te betalen ('er is een storing opgetreden...'???) en de Upgrade 1e klas voor slechts 4,50 blijft, in het bestelproces hardnekkig € 9,00 noteren. Als je dan vervolgens de klantenservice op 030-7515155 ('we staan dag en nacht voor u klaar'...) belt, ben je er na 14 minuten wachten wel klaar mee. Dit noem ik dus het aanbieden van een sigaar uit een lege doos. Veel tijd en ergernis verder. Waardeloos dus!
Reputatie 1
Treinkaartje net besteld via Ideal,dus bij u is er dus sprake van storing bij Ideal,daar kan NS dus niks aan doen!
Wel heel vervelend dat klantenservice zo lange wachttijd heeft
Nog iemand die de 4,50 upgrade 1e klas actie kan uitleggen? Hij blijft in de uitvoering bij het bestellen € 9,00 vragen. Ook de aangeboden codes vallen nergens duidelijk in te voeren.
Mijn vrouw kreeg een 1ste klas upgrade voor 4,50 en ik een dagkaart voor 12,50... niet gezellig reizen zo.
Reputatie 1
Mijn vrouw kreeg een 1ste klas upgrade voor 4,50 en ik een dagkaart voor 12,50... niet gezellig reizen zo.

Geen probleem toch?? Je mag van allebei 2 bestellen,dus 2 dagkaarten 1ste klasse voor 25 euro??
IK heb een aanbod gekregen van een dagkaart voor 12,50.
Ik mag er 2 bestellen. Mag ik een vriendin op dezelfde dag op zo'n dagkaart mee laten reizen??
Of zijn de dagkaarten persoonsgebonden?
Reputatie 1
Ik mag er 2 bestellen. Mag ik een vriendin op dezelfde dag op zo'n dagkaart mee laten reizen??

Ja,je mag iemand anders erop laten reizen
Reputatie 1

Aanvulling,wat staat bij "Veelgestelde vragen" : Moet ik de dagkaart zelf gebruiken, of kan ik deze ook aan iemand anders geven?

U kunt de dagkaart zelf gebruiken, maar u kunt het ook aan iemand anders geven.

Dank je wel Marieke,
Ik las in een ouder topic al dat als je de juiste gegevens van de persoon invult dat het dan goed gaat komen.

Ik ga het proberen.

Aanvulling,wat staat bij "Veelgestelde vragen" : Moet ik de dagkaart zelf gebruiken, of kan ik deze ook aan iemand anders geven?

U kunt de dagkaart zelf gebruiken, maar u kunt het ook aan iemand anders geven.

Reageer