Een exclusieve aanbieding voor NS Extra deelnemers

Toon eerste bericht

119 reacties

Ik heb ook aanbod boor dagkaart gekregen, leuk! Mijn vraag is of ik daar zelf nog een upgrade voor 1e klas aan kan toevoegen? Want àls ik dan een dagje Groningen ga doen, dan is eerste klas reizen wel èxtra genieten ?
Badge +3
Ik heb ook NS Extra maar (opnieuw) geen mail met aanbiedingen ontvangen!

Vorige keer na 6 weken uit coulance toch maar een code toegestuurd gekregen (via Twitter) omdat men vond dat het lang genoeg geduurd had.

Mijn e-mail voorkeuren zijn goed ingesteld zover ik weet.
Reputatie 7
@Suzzan De actiekaarten zijn niet persoonsgebonden: je kunt er gerust meerdere bestellen en samen reizen. Alleen de Meereiskaart heeft andere voorwaarden, maar jij hebt een aanbod voor een dagkaart, dus dat gaat hier niet op. Fijne reis samen!
@Jacobs Jij geeft aan dat de klassewissel kaart prijs niet verandert naar €4,50 als jij in het bestelproces de kortingscode invoert? Spijtig dat het lang duurde voor je iemand aan de lijn had vandaag. Wij helpen je graag verder.
@Ronald Sommige acties zullen minder passend zijn voor jouw situatie. De actie is niet persoonsgebonden, je kunt deze dus aan iemand anders geven. Daarnaast is de upgrade ook te gebruiken voor jouw DalVrij abonnement.
@Nicowo Excuses, ik heb het verkeerd begrepen: de Dagkaart van €12,50 is ook te vergeven aan iemand anders als je zelf niet reist.
Reputatie 7
@Robert B Zou je mij jouw gegevens kunnen sturen, dan kijk ik even met je mee. Voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer + e-mailadres a.u.b.!
Reputatie 7
@Slakduif Dat is helaas niet toegestaan: acties zijn niet te combineren.
Jammer....

Maar, nog even voor de duidelijkheid: ik bedoel niet de aanbiedingsupgrade van 4,50, maar gewoon standaard upgrade bijbetalen!
Reputatie 7
Bij mijn weten is het niet mogelijk om de dagkaart in de bestelling zelf tegen bijbetaling om te dopen tot een 1ste klasse ticket. Hiervoor zou je deze upgrade moeten aanschaffen. (misschien bedoelde je die al)
ack, mijn eerste code is niet meer geldig toen het fout ging door storing bij Ideal. Heb met de 2e nu een kaartje gekocht. Reset mijn eerste code nog zodat ik die ook kan gebruiken?

(ben blij met deze aanbieding 🙂
Dag, ik probeerde een dagkaart te reserveren, maar er ging iets mis tijdens de iDeal-betaling. Nu ik het voor de tweede keer probeer, krijg ik de melding dat de kortingscode al gebruikt is.
Reputatie 7
@Anna Bij mijn weten wordt deze code niet opnieuw vrijgegeven, maar als deze gereset wordt, dan merk je dat als je morgen opnieuw de code probeert Anna! Laat het maar weten.
@ClioVincent Zie bovenstaande, vervelend dat dit is gebeurd. Ik heb geen reservecodes (nog niet) maar laat ons morgen weten of de code weer beschikbaar is gesteld.
Ach ja, die aanbiedingen van de NS. In bijna alle gevallen stranden ze in de uitvoering. Het e-mail aanbod om voor 12,50 een dagkaart aan te schaffen blijkt niet normaal via I-deal te betalen ('er is een storing opgetreden...'???) en de Upgrade 1e klas voor slechts 4,50 blijft, in het bestelproces hardnekkig € 9,00 noteren. Als je dan vervolgens de klantenservice op 030-7515155 ('we staan dag en nacht voor u klaar'...) belt, ben je er na 14 minuten wachten wel klaar mee. Dit noem ik dus het aanbieden van een sigaar uit een lege doos. Veel tijd en ergernis verder. Waardeloos dus!
beste ns,
kan ik het kaartje ook gebruiken vr de intercity direct op een dinsdag?
Inderdaad een gedoe. Ik probeer ook voor één dag gebruik te maken van de 1e klas aanbieding. Maar in plaats van € 4,50 moet je € 9,00 betalen. Ik heb het idee dat je verplicht bent 2 keer gebruik moet maken van die aanbieding. Wat een aanfluiting, zeg!
Badge +3
Voor de ICD is meestal gewoon de vaste toeslag nodig.

Als je die al hebt en niet op een actiekaartje reist dan mag je voor die € 4,50 upgrade ook 1e klas reizen in de ICD hoor.
Badge +3
Inderdaad een gedoe. Ik probeer ook voor één dag gebruik te maken van de 1e klas aanbieding. Maar in plaats van € 4,50 moet je € 9,00 betalen. Ik heb het idee dat je verplicht bent 2 keer gebruik moet maken van die aanbieding. Wat een aanfluiting, zeg!
Je bent niet de enige als ik het zo lees, en omdat ik zojuist de aanbieding gevonden heb ga ik het proberen..

Geen van beide codes werken dus, zie screenshot
Reputatie 7
@nicoline De ICD-toeslag is niet opgenomen in deze actieproducten en zal dus aangeschaft moeten worden als je gebruik wilt maken van de Intercity Direct. Je kunt deze op jouw OV-chipkaart laden op het perron bij de ICD-paal (rode paal) en via deze [url=https://www.ns.nl/producten/toeslagen/p/intercity-directlink[/url].
@psmvdpol Begrijp ik goed dat jouw codes nog niet werken als je deze invoert vlak voor de betalingsstap bij het kopje 'Voer uw kortingscode in'?
Dat heb je goed begrepen. Dank u.
Reputatie 7
Voor iedereen die codes heeft ontvangen die niet goed werken:
Vanuit de klantenservice is er een verzoek uitgegaan om extra codes aan te leveren. Helaas hebben wij die op dit moment niet voorradig, maar morgen zal er gekeken worden of deze gegenereerd kunnen worden. Advies: neem in de loop van de week en het weekend contact op met onze klantenservice (Social Media: Facebook en Twitter, Telefonisch: tel. 030 7515155) om deze codes aan te vragen. Ik hoop dat wij jullie morgen een nieuwe code kunnen geven. Excuses voor het ongemak!
Oké, dank voor uw medewerking. Zal uw advies zeker opvolgen.:)
"Er gaat iets fout met het toepassen van uw kortingscode. Probeer het nog een keer of neem contact op met de klantenservice."
Ik heb de aanbieding voor een upgrade 1e klas ontvangen.
Mijn man reist met een voordeelurenabonnement (2e klas). Zelf reis ik met hem mee met een 'meereisretour voordeeluren', aangeschaft voor €2,50. Kan mijn man met zijn voordeelurenabonnement de upgrade 1e klas gebruiken (op zijn naam gezet natuurlijk), en kan dat ook op een keuzedag? En kan ik dan met het meereisretour met hem meereizen in de 1e klas?
Reputatie 7
@Hanneke Alle handelingen die jij net hebt beschreven zijn mogelijk. Man --> Keuzedag + Upgrade 2-1, Jijzelf --> Meereiskaart (1ste klasse, want manlief reist 1ste klasse).
@Bert Momenteel blijken bepaalde codes niet te werken. Zie mijn vorige post voor de handelswijze.
Okay bedankt, zie ik een nieuwe code graag tegemoet!
Reputatie 7
Badge +2
En ook deze NS-extra aanbieding heb ik niet mogen ontvangen......
Reputatie 4
Ik heb nog niets in mijn mail gezien van deze actie. Bijzonder.

Reageer