Een exclusieve aanbieding voor NS Extra deelnemers

Toon eerste bericht

119 reacties

Mijn vrouw kreeg een 1ste klas upgrade voor 4,50 en ik een dagkaart voor 12,50... niet gezellig reizen zo.

Geen probleem toch?? Je mag van allebei 2 bestellen,dus 2 dagkaarten 1ste klasse voor 25 euro??

Ik zie het, had het niet goed gelezen.:$
Dank voor alle reacties.

Voor degenen die een hogere prijs nadat ze gelikt hebben op 'Direct bestellen': helaas kun je je couponcode pas invoeren in stap 2 in het winkelmandje waardoor de reguliere prijs blijft staan tot het moment dat je deze code invoert. De juiste prijs verschijnt na invoeren van je code. Er wordt hiervan een tekstje opgenomen op de pagina's.

Erg vreemd dat er verschillende codes niet werken, dank voor de melding. Ik zorg ervoor dat er zsm reservecodes beschikbaar komen die dan via klantenservice verspreid zullen worden, ik ben ondertussen aan het uitzoeken waar dit mis is gegaan. Ik heb er net nog een paar getest en die werkten wel dus ik zoek nog even verder.
Update: er was een probleem met de webshop en niet met de codes. Je kunt je eigen codes dus nogmaals proberen.
Mocht dit alsnog problemen opleveren dan hoor ik het natuurlijk graag!

Excuses voor het ongemak.
Het lukte niet om in een keer twee kaartjes te bestellen door de kortingscodes in te vullen. Daarom eerst een kaartje besteld. Toen ik vervolgens een tweede keer probeerde een kaartje te bestellen kreeg ik de mededeling : ' deze kortingscode is al gebruikt', terwijl ik toch echt de andere code had ingevoerd. Hoe kan ik die tweede dagkaart a 12,50 nog bestellen?
Karo
Hoi Karo, zou je de cookies van je browser willen verwijderen en het nog eens willen proberen? Als het goed is zou je code dan weer moeten werken. Mocht het onverhoopt nog steeds niet goed gaan dan wil ik je vragen om even contact hierover op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen je verder helpen en eventueel een nieuwe code meegeven.
Hoi Karo, zou je de cookies van je browser willen verwijderen en het nog eens willen proberen? Als het goed is zou je code dan weer moeten werken. Mocht het onverhoopt nog steeds niet goed gaan dan wil ik je vragen om even contact hierover op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen je verder helpen en eventueel een nieuwe code meegeven.

Dank voor de tip. De cookies verwijderen hielp dus nu ook het tweede kaartje besteld. Dankjewel
Vandaag werkte de code inderdaad weer, en ook iDeal functioneerde ditmaal zonder problemen. Soms is even wachten blijkbaar de beste oplossing.
Fijn dat jullie dit even laten weten Karo en cliovincent. Alvast een goede reis gewenst 🙂
Reputatie 7
Badge +3
NS extra is heb ik begrepen om iets extra's te doen voor vaste klanten. Wanneer ben je vaste klant? Blijkbaar niet als je (veel) reist op wisselende dagen/tijden (geen aanbod reischallenge). Blijkbaar niet als je langer dan 35 jaar gebruik maakt van kortingskaarten/voordeelurenabonnementen (geen oktober NS-extra aanbod). Heb ik het verkeerde abonnement? Reis ik teveel, te weinig, te onregelmatig? Of reis ik te vaak op basis van Kruidvat-acties? Ben benieuwd waarom ik deze keer geen NS-extra aanbod heb gekregen. (De vorige keer behoorde ik tot die paar procent die het niet kregen...was toen het antwoord .)
Badge +3
Ik heb ook geen aanbieding ontvangen gisteren.
het is vandaag gelukt om de code te gebruiken die gisteren niet meer werkte, de reset vannacht heeft gewerkt :)

bij mij was het geen cookie-probleem, dat heb ik gisteren meteen getest. Ik kan lekker op reis.
Reputatie 1
Van de week 2 treinkaartjes besteld voor 12,50 voor mijn moeder en mij,zie ik nu ineens dat bij Spoordeelwinkel een meereiskaartje voor 2,50 besteld kan worden.Beetje jammer dan weer....
Deze maand ontvang je van NS Extra een mooie aanbieding om er een dag met de trein op uit te trekken of om gezellig een dat samen met de trein te reizen met een voordelige Meereiskaart. Of misschien ontvang jij een aanbod om extra ontspannen te reizen in de eerste klas.

De voorwaarden voor de verschillende aanbiedingen zijn:
Staan deze twee ns extra kaarten op naam of kan ik iemand meenemen?
  • De aanbiedingen kun je via ns.nl (zie link in je e-mail) aanschaffen met jouw twee unieke couponcodes
  • De aanbiedingen zijn geldig t/m 12 november 2017. Je kunt reizen met deze producten t/m 31 december 2017
  • Je kunt reizen op een doordeweekse dag na 9.00 uur of in het weekend de hele dag.
  • De aanbiedingen zijn niet geldig in combinatie met andere acties.

Heb je vragen of opmerkingen over deze aanbiedingen? Stel ze gerust in dit topic.
Reputatie 1
Deze maand ontvang je van NS Extra een mooie aanbieding om er een dag met de trein op uit te trekken of om gezellig een dat samen met de trein te reizen met een voordelige Meereiskaart. Of misschien ontvang jij een aanbod om extra ontspannen te reizen in de eerste klas.

Staan deze twee ns extra kaarten op naam of kan ik iemand meenemen?
  • De aanbiedingen kun je via ns.nl (zie link in je e-mail) aanschaffen met jouw twee unieke couponcodes
  • De aanbiedingen zijn geldig t/m 12 november 2017. Je kunt reizen met deze producten t/m 31 december 2017
  • Je kunt reizen op een doordeweekse dag na 9.00 uur of in het weekend de hele dag.

Heb je vragen of opmerkingen over deze aanbiedingen? Stel ze gerust in dit topic.

????
Leuke aanbieding. Maar 2 x naar Hilversum (2 x Opname De Slimste Mens) en 1 x naar Woerden (Linschotenloop) is met 40% korting precies zo duur. Helaas zelden aanbiedingen voor 1e klas (is op zaterdag/zondag goeddeels leeg), dat zou dan het overwegen waard zijn om aan te schaffen.
Hello,
I have problem with activation code
When i'm buying the ticket something went wrong when i pay bey iDeal
can you help me
Groeten Sevag
Reputatie 5
Komt er nog een bericht voor de mensen die niets hebben gehad?

Ik neem vandaag zelfs de 25 minuten wachttijd voor lief door wederom werkzaamheden op mijn traject... Laat zelfs de auto staan maar een extraatje zit er niet in blijkbaar 😞
Hi Sevag Sarsoumian,

I'm sorry to read this. I will advise you to please contact my colleagues at our customer service.
Hoi Lies87, wat jammer. Je hebt je dus wel aangemeld voor NS Extra, maar je hebt geen enkele mail hierover gekregen?
Reputatie 5
@Iris NS
Dat klopt. Wel de NS Extra in september gehad maar deze maand niets.

Aanstaande donderdag gaan we naar de Ziggo Dome voor een concert, de laatste trein naar Den Helder gaat 23.56 uur (rechtstreeks, ook heel fijn)....Is deze dagkaart dan voldoende of mag hij alleen op de heenweg gebruikt worden?

Aanstaande donderdag gaan we naar de Ziggo Dome voor een concert, de laatste trein naar Den Helder gaat 23.56 uur (rechtstreeks, ook heel fijn)....Is deze dagkaart dan voldoende of mag hij alleen op de heenweg gebruikt worden?
Reputatie 7
De dagkaart is geldig tot 04:00 uur 's nachts de volgende dag (einde dienstregeling), dus zal dit ticket volstaan. Veel plezier!
Reputatie 7
Badge +3
Hoi Lies87, wat jammer. Je hebt je dus wel aangemeld voor NS Extra, maar je hebt geen enkele mail hierover gekregen?
Ik ook niet... en geen enkele reactie op mijn eerdere meldingen in dit topic. Kreeg wel mail dat ik voor €15 dat zeer beperkte dalurenkaartje mag testen.....
Ik kijk het graag voor je na MoDe. Het is voor mij lastig in te schatten hoe dit komt. Stuur je een privébericht?

Reageer