Een exclusieve aanbieding voor NS Extra deelnemers

Toon eerste bericht

119 reacties

Dank voor het aanbod. Wat me echter niet helemaal duidelijk is geworden is dat ik 2 upgrades hebt aangeschaft voor € 9,- Ik ben in de veronderstelling dat ik die upgrades los van elkaar kan gebruiken. Dus ik reis van A'dam naar Driebergen en wissel ik de 1e upgrade in. Een week later wil ik de 2e upgrade inzetten op mijn reis van Driebergen naar A'dam. Blijkbaar werkt het niet zo. Want ik heb recent de 1e upgrade geactiveerd maar nu blijkt dat ik geen toegang meer heb tot mijn 2e upgrade, die is verdwenen. Hoe zit dat ?
Welkom op het forum ElberJA! Wat ik zo uit je bericht begrijp heb je twee upgrades in dezelfde bestelling geplaatst. Op die manier gebruiken ze beide dezelfde datum als je die invult. Je kunt hiervoor het beste even contact op nemen met mijn collega's bij de Klantenservice. Dit gaat het snelst telefonisch (030-7515155), via Facebook of via Twitter. Zij kunnen dan kijken wat er exact is misgegaan en je misschien zelfs een vervanging geven voor de ongebruikte upgrade!
Hallo NS,

Kan ik de upgrade naar de 1e klas, die ik via mijn mail toegezonden kreeg ook combineren met een kaartje wat ik al eerder heb gekocht? Het gaat hier om een kaartje uit de actie 3 kaartjes voor 33 euro. Hiervan is in november nog 1 over. Graag hoor ik van jullie!
Welkom op het forum ElberJA! Wat ik zo uit je bericht begrijp heb je twee upgrades in dezelfde bestelling geplaatst. Op die manier gebruiken ze beide dezelfde datum als je die invult. Je kunt hiervoor het beste even contact op nemen met mijn collega's bij de Klantenservice. Dit gaat het snelst telefonisch (030-7515155), via Facebook of via Twitter. Zij kunnen dan kijken wat er exact is misgegaan en je misschien zelfs een vervanging geven voor de ongebruikte upgrade!

Dank voor reactie inmiddels contact gehad met klantenservice en oplossing geboden. Prima.
Deze maand ontvang je van NS Extra een mooie aanbieding om er een dag met de trein op uit te trekken of om gezellig een dat samen met de trein te reizen met een voordelige Meereiskaart. Of misschien ontvang jij een aanbod om extra ontspannen te reizen in de eerste klas.

De voorwaarden voor de verschillende aanbiedingen zijn:
  • De aanbiedingen kun je via ns.nl (zie link in je e-mail) aanschaffen met jouw twee unieke couponcodes
  • De aanbiedingen zijn geldig t/m 12 november 2017. Je kunt reizen met deze producten t/m 31 december 2017
  • Je kunt reizen op een doordeweekse dag na 9.00 uur of in het weekend de hele dag.
  • De aanbiedingen zijn niet geldig in combinatie met andere acties.

Heb je vragen of opmerkingen over deze aanbiedingen? Stel ze gerust in dit topic.

Is deze actie ook te gebruiken voor 6.30uur?
Hallo gerdaschepers en welkom op het NS Forum,

Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Rikka, deze actie is doordeweeks alleen geldig na 09:00 uur.
Ik kan dus een kaartje ook voor een medereiziger gebruiken alleen die komt van een andere plek af als dat ik in de trein stap maakt dat uit kan ik de link voor dat kaartje naar haar sturen?
Deze maand ontvang je van NS Extra een mooie aanbieding om er een dag met de trein op uit te trekken of om gezellig een dat samen met de trein te reizen met een voordelige Meereiskaart. Of misschien ontvang jij een aanbod om extra ontspannen te reizen in de eerste klas.

• De aanbiedingen kun je via ns.nl (zie link in je e-mail) aanschaffen met jouw twee unieke couponcodes
  • De aanbiedingen zijn geldig t/m 12 november 2017. Je kunt reizen met deze producten t/m 31 december 2017
  • Je kunt reizen op een doordeweekse dag na 9.00 uur of in het weekend de hele dag.

Heb je vragen of opmerkingen over deze aanbiedingen? Stel ze gerust in dit topic.
Goedemiddag Lea65, welkom op het NS Serviceforum! Jij krijgt de aanbieding, dus jij kunt de tickets aanschaffen, maar nadat je ze hebt besteld ben je vrij om de gegevens van iemand anders in te vullen en het ticket aan die persoon te geven. Als het om een meereiskaartje gaat zullen jullie natuurlijk wel de gehele reis samen moeten maken.
Badge +3
Als jij al in de trein zit als je medereiziger onderweg opstapt is het geen probleem.

De e-mail met de couponcode kan je gewoon doorsturen aan iemand anders, die dan zijn of haar gegevens en de reisdatum invult en een PDF krijgt met het ticket (uitprinten) of het in de app kan laden of op zijn/haar eigen ov-chipkaart.
ik heb me net aangemeld voor NS extra. Kan ik nog gebruikmaken van het aanbod van twee dagkaarten?
Hallo, leuk zo n aanbieding met meereiskorting echter de verificatiecode (dus niet de couponcode) wordt steeds niet geaccepteerd. wat is er hier aan de hand? het is toch niet vast te stellen of je hoofdletters of kleine letters moet gebruiken?
Ik heb twee couponcodes gekregen en 1 daarvan gebruikt. maar als ik de andere invoer krijg ik de melding dat die al is gebruikt. Terwijl dit niet zo is.. hoe kan dit opgelost worden? En hebben meer mensen hier last van?
Er was een hickup in de shopomgeving. Dank voor de melding! Deze is inmiddels opgelost. Er kan weer besteld worden.

Excuus.
Bedankt voor het melden Ruud!
vanavond 1/11 werkt de link vanuit de e-mail wel maar de volgende stappen niet
Reputatie 7
Heb je dit al geprobeerd in verschillende browsers? Anders wil ik je vragen om het morgen nogmaals te proberen. Lukt het weer niet, laat het even weten Niek!
nope. safari ipv firefox geprobeerd. in het tweede scherm verdwijnt het bedrag van 12,99 naar 0,00 en vervolgens komt de foutmelding-pagina
Reputatie 7
Badge +3
Nog steeds geen exclusieve aanbieding in mijn mail......
Ach ja, die aanbiedingen van de NS. In bijna alle gevallen stranden ze in de uitvoering. Het e-mail aanbod om voor 12,50 een dagkaart aan te schaffen blijkt niet normaal via I-deal te betalen ('er is een storing opgetreden...'???) en de Upgrade 1e klas voor slechts 4,50 blijft, in het bestelproces hardnekkig € 9,00 noteren. Als je dan vervolgens de klantenservice op 030-7515155 ('we staan dag en nacht voor u klaar'...) belt, ben je er na 14 minuten wachten wel klaar mee. Dit noem ik dus het aanbieden van een sigaar uit een lege doos. Veel tijd en ergernis verder. Waardeloos dus!
Heb je Klaas-Jan al een privébericht gestuurd, MoDe? Anders mag je dat alsnog doen, maar je mag er mij ook 1 sturen. Voor nieksatijn geldt hetzelfde. Een privébericht stuur je door op een naam en stuur bericht te klikken.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb 9 dagen geleden een privé-bericht gestuurd en tot nu toe geen reactie gekregen.
Badge +3
Voor wat het waard is: ik was zo vrij om Klaas-Jan tien dagen geleden eveneens een privébericht te sturen. Van Klaas-Jan heb ik evenmin al een reactie ontvangen, maar ik kreeg op dinsdag 31 oktober wel een aanbieding voor een Meereiskaart in mijn mail. Geen idee of er een verband zit tussen het privébericht en de mail verder.
Ik wil voor morgen een upgrade naar eerste klas, maar moet dan €9 betalen. En helaas moet ik verder altijd reizen op tijdstippen dat de upgrade niet geldt. Kan ik het ook voor een dag krijgen?
Met vriendelijke groet, Wouter
Deze maand ontvang je van NS Extra een mooie aanbieding om er een dag met de trein op uit te trekken of om gezellig een dag samen met de trein te reizen met een voordelige Meereiskaart. Of misschien ontvang jij een aanbod om extra ontspannen te reizen in de eerste klas.

Hoe komt het dat in mijn email het aanbod spreekt over een upgrade naar 1e klas voor 4,50 maar bij het afrekenen ik ineens 9,- moet betalen.

Reageer