Een exclusieve aanbieding voor NS Extra deelnemers

Toon eerste bericht

119 reacties

Badge +3
Hoe komt het dat in mijn email het aanbod spreekt over een upgrade naar 1e klas voor 4,50 maar bij het afrekenen ik ineens 9,- moet betalen.
Een upgrade naar 1e klas buiten de spits kost normaal € 9,- (neem aan dat je een Dal Vrij of Weekend Vrij hebt?) voor een dag.
Waarschijnlijk gaat er dan iets mis want als je voor het betalen je couponcode invult zou het bedrag moeten wijzigen naar € 4,50

Ik (Dal Voordeel) krijg trouwens "Met een extra treinreis in november kun je € 2,50 reistegoed terugverdienen."
Ik heb bijgevoegd aanbod gekregen. Door op de link te klikken kom ik op een pagina waar ik mijn datum moet invullen en dan naar betalen gaan. Hier wordt dan het bedrag van 9,- zichtbaar i.p.v. 4,50.

Ik heb niet aangegeven welke tijd ik ga reizen dus dat kan niet van invloed zijn op de prijs.
Badge +3
Dat is inderdaad vreemd.

Normaal kost een upgrade voor een dag € 25,- (spits), € 9,- (dal) of € 5,- (weekend). Zie hier (vooropgesteld dat je Altijd Vrij, Dal Vrij, Weekend Vrij, Traject Vrij, Grensabonnement of een Studentenreisproduct hebt dus).

Vlak voor het betalen kan je aangeven dat je een kortingscode hebt. Als je die hebt en het bedrag wijzigt niet, dan de couponcode die je hebt gekregen invullen op www.ns.nl/producten/coupon en kijken wat die doet.
Ik heb 2 dagkaarten besteld maar kan de mail waarop ik de kaarten kan activeren niet meer vinden, HELP.
Ik kreeg via de mail ook een aanbieding voor het bestellen van 2 dagkaarten van de NS, maar heb deze vanavond proberen te bestellen en dit is helaas niet gelukt. Nu kijk ik en zijn de codes verlopen omdat de actie erop zit. Hebben meer mensen dit probleem gehad? Heb al om 23:00 geprobeerd om deze kaarten te kopen namelijk.
Hallo mamaseke en mat_henry en welkom op ons forum,

Ik wil mamaseke het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice en mat_henry vragen om de webbrowser helemaal te sluiten en de link opnieuw te openen vanuit de mail. De kans is dan erg groot dat je de code weer kan verzilveren.
Hallo mamaseke en mat_henry en welkom op ons forum,

Ik wil mamaseke het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice en mat_henry vragen om de webbrowser helemaal te sluiten en de link opnieuw te openen vanuit de mail. De kans is dan erg groot dat je de code weer kan verzilveren.

Hi, dat is niet meer mogelijk. Aangezien de actie was tot en met gisteren (12 november) en hierdoor de dagkaarten niet meer te bestellen zijn.
Zou je mij een privébericht willen sturen met de tekst die in de mail staat? Ik kijk dan graag voor je na of ik nog wat voor je kan betekenen.
Ik heb helaas niets ontvangen. Als je nog hulp nodig hebt mag je mij altijd een privébericht sturen, mat_henry.
Hoi, vanmiddag heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer een treinreis gepland staan. Me afgelopen week dus aangemeld voor ns extra om gratis 1e klas te kunnen reizen.. En nu? (Ik kan nergens vinden hoe dat ik dat dan activeer!)
Hoi PJoosen,

Welkom op het NS Serviceforum 🙂 Deze gratis upgrade ontvang je binnen enkele dagen nadat je je hebt aangemeld. Deze is t/m 31 december te gebruiken.
Ik heb mij aangemeld voor de ns extra dienst, hierbij stond dat je dan tot 10 december een upgrade naar 1e klas mocht doen. Helaas de coupon hiervoor nooit mogen ontvangen via de mail... sta je dan met je goeie gedrag van utrecht naar Maastricht... gelukkig heeft vriendinlief wel een plek in de 1e klas..
Hoi Mariet94,

Zie de post boven je eigen post. Hierin leg ik uit dat het enkele dagen kan duren en dat je de upgrade dan gelukkig nog de hele maand gebruiken kunt 🙂
Hoi iris,
Dat zag ik, ik heb het alleen op 21 november aangevraagd. Mijn vriendin kreeg het al na 3 dagen
Wat vreemd. Heb je na je aanmelding wel een mail ontvangen?
Beste Ruud en/of Moderator, veel spoor-plezier in 2018 gewenst...

mijn vraag is.. door het winterse weer in begin december en later niet meer in de gelegenheid zijn om
gebruik te maken van de gedane aanbiedingsorder, voor een korting op een upgrade van 2 naar 1e klas
reizen, is deze nu verlopen. Is er nog een optie van verlengen ?? ( anders ben ik 2x 4,50 kwijt)
Reputatie 7
Dat is in deze standaardvorm niet mogelijk, maar misschien is er iets voor mij mogelijk.

Wam, zou jij mij in een privébericht jouw voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres willen geven? (deze stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht') Dan ga ik kijken naar de mogelijkheden.
Door de drukte in de maand december en de sneeuw verstoringen begin december, is het niet gelukt
om onze aangekochte upgrade naar de 1e klas te gebruiken.
Met medewerking van de Servicedesk een uitstekende oplossing aangeboden, zo blijf je een tevreden klant.
Nogmaals bedankt.....
Reputatie 7
Geen dank Wam en bedankt voor jouw bericht!

Reageer