Een exclusieve aanbieding voor NS Extra deelnemers


Deze maand ontvang je van NS Extra een mooie aanbieding om er een dag met de trein op uit te trekken of om gezellig een dag samen met de trein te reizen met een voordelige Meereiskaart. Of misschien ontvang jij een aanbod om extra ontspannen te reizen in de eerste klas.

De voorwaarden voor de verschillende aanbiedingen zijn:
  • De aanbiedingen kun je via ns.nl (zie link in je e-mail) aanschaffen met jouw twee unieke couponcodes
  • De aanbiedingen zijn geldig t/m 12 november 2017. Je kunt reizen met deze producten t/m 31 december 2017
  • Je kunt reizen op een doordeweekse dag na 9.00 uur of in het weekend de hele dag.
  • De aanbiedingen zijn niet geldig in combinatie met andere acties.

Heb je vragen of opmerkingen over deze aanbiedingen? Stel ze gerust in dit topic.

119 reacties

Reputatie 7
Geen dank Wam en bedankt voor jouw bericht!
Door de drukte in de maand december en de sneeuw verstoringen begin december, is het niet gelukt
om onze aangekochte upgrade naar de 1e klas te gebruiken.
Met medewerking van de Servicedesk een uitstekende oplossing aangeboden, zo blijf je een tevreden klant.
Nogmaals bedankt.....
Reputatie 7
Dat is in deze standaardvorm niet mogelijk, maar misschien is er iets voor mij mogelijk.

Wam, zou jij mij in een privébericht jouw voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres willen geven? (deze stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht') Dan ga ik kijken naar de mogelijkheden.
Beste Ruud en/of Moderator, veel spoor-plezier in 2018 gewenst...

mijn vraag is.. door het winterse weer in begin december en later niet meer in de gelegenheid zijn om
gebruik te maken van de gedane aanbiedingsorder, voor een korting op een upgrade van 2 naar 1e klas
reizen, is deze nu verlopen. Is er nog een optie van verlengen ?? ( anders ben ik 2x 4,50 kwijt)
Wat vreemd. Heb je na je aanmelding wel een mail ontvangen?
Hoi iris,
Dat zag ik, ik heb het alleen op 21 november aangevraagd. Mijn vriendin kreeg het al na 3 dagen
Hoi Mariet94,

Zie de post boven je eigen post. Hierin leg ik uit dat het enkele dagen kan duren en dat je de upgrade dan gelukkig nog de hele maand gebruiken kunt 🙂
Ik heb mij aangemeld voor de ns extra dienst, hierbij stond dat je dan tot 10 december een upgrade naar 1e klas mocht doen. Helaas de coupon hiervoor nooit mogen ontvangen via de mail... sta je dan met je goeie gedrag van utrecht naar Maastricht... gelukkig heeft vriendinlief wel een plek in de 1e klas..
Hoi PJoosen,

Welkom op het NS Serviceforum 🙂 Deze gratis upgrade ontvang je binnen enkele dagen nadat je je hebt aangemeld. Deze is t/m 31 december te gebruiken.
Hoi, vanmiddag heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer een treinreis gepland staan. Me afgelopen week dus aangemeld voor ns extra om gratis 1e klas te kunnen reizen.. En nu? (Ik kan nergens vinden hoe dat ik dat dan activeer!)
Ik heb helaas niets ontvangen. Als je nog hulp nodig hebt mag je mij altijd een privébericht sturen, mat_henry.
Zou je mij een privébericht willen sturen met de tekst die in de mail staat? Ik kijk dan graag voor je na of ik nog wat voor je kan betekenen.
Hallo mamaseke en mat_henry en welkom op ons forum,

Ik wil mamaseke het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice en mat_henry vragen om de webbrowser helemaal te sluiten en de link opnieuw te openen vanuit de mail. De kans is dan erg groot dat je de code weer kan verzilveren.


Hi, dat is niet meer mogelijk. Aangezien de actie was tot en met gisteren (12 november) en hierdoor de dagkaarten niet meer te bestellen zijn.
Hallo mamaseke en mat_henry en welkom op ons forum,

Ik wil mamaseke het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice en mat_henry vragen om de webbrowser helemaal te sluiten en de link opnieuw te openen vanuit de mail. De kans is dan erg groot dat je de code weer kan verzilveren.
Ik kreeg via de mail ook een aanbieding voor het bestellen van 2 dagkaarten van de NS, maar heb deze vanavond proberen te bestellen en dit is helaas niet gelukt. Nu kijk ik en zijn de codes verlopen omdat de actie erop zit. Hebben meer mensen dit probleem gehad? Heb al om 23:00 geprobeerd om deze kaarten te kopen namelijk.
Ik heb 2 dagkaarten besteld maar kan de mail waarop ik de kaarten kan activeren niet meer vinden, HELP.
Badge +3
Dat is inderdaad vreemd.

Normaal kost een upgrade voor een dag € 25,- (spits), € 9,- (dal) of € 5,- (weekend). Zie hier (vooropgesteld dat je Altijd Vrij, Dal Vrij, Weekend Vrij, Traject Vrij, Grensabonnement of een Studentenreisproduct hebt dus).

Vlak voor het betalen kan je aangeven dat je een kortingscode hebt. Als je die hebt en het bedrag wijzigt niet, dan de couponcode die je hebt gekregen invullen op www.ns.nl/producten/coupon en kijken wat die doet.
Ik heb bijgevoegd aanbod gekregen. Door op de link te klikken kom ik op een pagina waar ik mijn datum moet invullen en dan naar betalen gaan. Hier wordt dan het bedrag van 9,- zichtbaar i.p.v. 4,50.



Ik heb niet aangegeven welke tijd ik ga reizen dus dat kan niet van invloed zijn op de prijs.
Badge +3
Hoe komt het dat in mijn email het aanbod spreekt over een upgrade naar 1e klas voor 4,50 maar bij het afrekenen ik ineens 9,- moet betalen.
Een upgrade naar 1e klas buiten de spits kost normaal € 9,- (neem aan dat je een Dal Vrij of Weekend Vrij hebt?) voor een dag.
Waarschijnlijk gaat er dan iets mis want als je voor het betalen je couponcode invult zou het bedrag moeten wijzigen naar € 4,50

Ik (Dal Voordeel) krijg trouwens "Met een extra treinreis in november kun je € 2,50 reistegoed terugverdienen."
Deze maand ontvang je van NS Extra een mooie aanbieding om er een dag met de trein op uit te trekken of om gezellig een dag samen met de trein te reizen met een voordelige Meereiskaart. Of misschien ontvang jij een aanbod om extra ontspannen te reizen in de eerste klas.

De voorwaarden voor de verschillende aanbiedingen zijn:
  • De aanbiedingen kun je via ns.nl (zie link in je e-mail) aanschaffen met jouw twee unieke couponcodes
  • De aanbiedingen zijn geldig t/m 12 november 2017. Je kunt reizen met deze producten t/m 31 december 2017
  • Je kunt reizen op een doordeweekse dag na 9.00 uur of in het weekend de hele dag.
  • De aanbiedingen zijn niet geldig in combinatie met andere acties.

Heb je vragen of opmerkingen over deze aanbiedingen? Stel ze gerust in dit topic.


Hoe komt het dat in mijn email het aanbod spreekt over een upgrade naar 1e klas voor 4,50 maar bij het afrekenen ik ineens 9,- moet betalen.
Ik wil voor morgen een upgrade naar eerste klas, maar moet dan €9 betalen. En helaas moet ik verder altijd reizen op tijdstippen dat de upgrade niet geldt. Kan ik het ook voor een dag krijgen?
Met vriendelijke groet, Wouter
Badge +3
Voor wat het waard is: ik was zo vrij om Klaas-Jan tien dagen geleden eveneens een privébericht te sturen. Van Klaas-Jan heb ik evenmin al een reactie ontvangen, maar ik kreeg op dinsdag 31 oktober wel een aanbieding voor een Meereiskaart in mijn mail. Geen idee of er een verband zit tussen het privébericht en de mail verder.
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb 9 dagen geleden een privé-bericht gestuurd en tot nu toe geen reactie gekregen.
Heb je Klaas-Jan al een privébericht gestuurd, MoDe? Anders mag je dat alsnog doen, maar je mag er mij ook 1 sturen. Voor nieksatijn geldt hetzelfde. Een privébericht stuur je door op een naam en stuur bericht te klikken.
Ach ja, die aanbiedingen van de NS. In bijna alle gevallen stranden ze in de uitvoering. Het e-mail aanbod om voor 12,50 een dagkaart aan te schaffen blijkt niet normaal via I-deal te betalen ('er is een storing opgetreden...'???) en de Upgrade 1e klas voor slechts 4,50 blijft, in het bestelproces hardnekkig € 9,00 noteren. Als je dan vervolgens de klantenservice op 030-7515155 ('we staan dag en nacht voor u klaar'...) belt, ben je er na 14 minuten wachten wel klaar mee. Dit noem ik dus het aanbieden van een sigaar uit een lege doos. Veel tijd en ergernis verder. Waardeloos dus!

Reageer