Een exclusieve aanbieding voor NS Extra deelnemers


Deze maand ontvang je van NS Extra een mooie aanbieding om er een dag met de trein op uit te trekken of om gezellig een dag samen met de trein te reizen met een voordelige Meereiskaart. Of misschien ontvang jij een aanbod om extra ontspannen te reizen in de eerste klas.

De voorwaarden voor de verschillende aanbiedingen zijn:
  • De aanbiedingen kun je via ns.nl (zie link in je e-mail) aanschaffen met jouw twee unieke couponcodes
  • De aanbiedingen zijn geldig t/m 12 november 2017. Je kunt reizen met deze producten t/m 31 december 2017
  • Je kunt reizen op een doordeweekse dag na 9.00 uur of in het weekend de hele dag.
  • De aanbiedingen zijn niet geldig in combinatie met andere acties.

Heb je vragen of opmerkingen over deze aanbiedingen? Stel ze gerust in dit topic.

119 reacties

Update: er was een probleem met de webshop en niet met de codes. Je kunt je eigen codes dus nogmaals proberen.
Mocht dit alsnog problemen opleveren dan hoor ik het natuurlijk graag!

Excuses voor het ongemak.
Door de drukte in de maand december en de sneeuw verstoringen begin december, is het niet gelukt
om onze aangekochte upgrade naar de 1e klas te gebruiken.
Met medewerking van de Servicedesk een uitstekende oplossing aangeboden, zo blijf je een tevreden klant.
Nogmaals bedankt.....
Reputatie 1
Richting Almere Centrum,voor een bezoekje aan mijn zusje en haar gezin!
Reputatie 1
Dat kan zeker wel, als je doorklikt naar volgende kun je de kortingscode invoeren
Ik vind het jammer dat als houder van een Dal Vrij abonnement ik regelmatig van dergelijke -voor mij volkomen zinloze- aanbiedingen krijg... Dat maakt al die gestes een beetje gratuit...
Reputatie 1
Deze Meereiskaart mag verzilverd worden op naam van iemand anders. Als het ticket al op jouw naam staat, dan is dit helaas niet meer mogelijk.


Beste Thomas,
Ik bedoelde niet dat ik de Meereiskaart aan iemand anders kan geven. Dat lijkt me logisch,daarvoor is het een Meereiskaart. Ik bedoelde: kan ik de dagkaart aan een familielid geven en er zelf niet mee op reis gaan.


Ja,dat kan.Ik heb aanbieding gehad, en kaartje voor moeder en mezelf gekocht.
Reputatie 7
@Anna Bij mijn weten wordt deze code niet opnieuw vrijgegeven, maar als deze gereset wordt, dan merk je dat als je morgen opnieuw de code probeert Anna! Laat het maar weten.
@ClioVincent Zie bovenstaande, vervelend dat dit is gebeurd. Ik heb geen reservecodes (nog niet) maar laat ons morgen weten of de code weer beschikbaar is gesteld.
Reputatie 7
Voor iedereen die codes heeft ontvangen die niet goed werken:
Vanuit de klantenservice is er een verzoek uitgegaan om extra codes aan te leveren. Helaas hebben wij die op dit moment niet voorradig, maar morgen zal er gekeken worden of deze gegenereerd kunnen worden. Advies: neem in de loop van de week en het weekend contact op met onze klantenservice (Social Media: Facebook en Twitter, Telefonisch: tel. 030 7515155) om deze codes aan te vragen. Ik hoop dat wij jullie morgen een nieuwe code kunnen geven. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
De dagkaart is geldig tot 04:00 uur 's nachts de volgende dag (einde dienstregeling), dus zal dit ticket volstaan. Veel plezier!
Badge +3
Dat is inderdaad vreemd.

Normaal kost een upgrade voor een dag € 25,- (spits), € 9,- (dal) of € 5,- (weekend). Zie hier (vooropgesteld dat je Altijd Vrij, Dal Vrij, Weekend Vrij, Traject Vrij, Grensabonnement of een Studentenreisproduct hebt dus).

Vlak voor het betalen kan je aangeven dat je een kortingscode hebt. Als je die hebt en het bedrag wijzigt niet, dan de couponcode die je hebt gekregen invullen op www.ns.nl/producten/coupon en kijken wat die doet.
Reputatie 7
Dat is in deze standaardvorm niet mogelijk, maar misschien is er iets voor mij mogelijk.

Wam, zou jij mij in een privébericht jouw voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres willen geven? (deze stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht') Dan ga ik kijken naar de mogelijkheden.
Reputatie 7
Geen dank Wam en bedankt voor jouw bericht!
Kan ik de kaart ook aan een familielid geven?
Reputatie 7
Deze Meereiskaart mag verzilverd worden op naam van iemand anders. Als het ticket al op jouw naam staat, dan is dit helaas niet meer mogelijk.
Reputatie 1
Bedankt maar weer,zijn altijd leuke aanbiedingen! Mijn moeder en ik gaan er volgende week mee dagje op stap!
Reputatie 7
Wat leuk om te lezen Marieke, geniet ervan! Waar brengen we je heen volgende week?
jammer dat je alleen kunt bestellen en dan toch de prijs van € 39 ziet staan en geen mogelijkheid de korting coupon code kunt invoeren. misschien dat het wel lukt als je een datum in vult, maar ik vond nou juist de vrijheid van kiezen wanneer je wilt wel fijn
Reputatie 7
Vlak voor de betaling is de kortingscode in te vullen om de prijs te veranderen Lida!
ik ga het proberen
jammer hoor, moet eerst toestemming via de scan geven voor 39 euro, ga ik niet doen. hoe krijg ik mijn dagkaart voor 12,50.
Reputatie 1
Toestemming via scan?? Hier niet, kon op tweede pagina kortingscode invoeren,waarna prijs 12,50 werd
Kan de kaart (bijv. Door een familielid), ook zonder ov-kaart gebruikt worden?
Reputatie 7
Bedoel je met 'de scan' jouw iDeal betaling? Dan lijkt het erop dat jij óf geen NS Extra aanbieding (en verwijzing) hebt ontvangen óf je hebt de kortingscode verkeerd ingevuld. Kan dat kloppen?
@Wilma Jazeker, het ticket is ook uit te printen.
Deze Meereiskaart mag verzilverd worden op naam van iemand anders. Als het ticket al op jouw naam staat, dan is dit helaas niet meer mogelijk.


Beste Thomas,
Ik bedoelde niet dat ik de Meereiskaart aan iemand anders kan geven. Dat lijkt me logisch,daarvoor is het een Meereiskaart. Ik bedoelde: kan ik de dagkaart aan een familielid geven en er zelf niet mee op reis gaan.
Ach ja, die aanbiedingen van de NS. In bijna alle gevallen stranden ze in de uitvoering. Het e-mail aanbod om voor 12,50 een dagkaart aan te schaffen blijkt niet normaal via I-deal te betalen ('er is een storing opgetreden...'???) en de Upgrade 1e klas voor slechts 4,50 blijft, in het bestelproces hardnekkig € 9,00 noteren. Als je dan vervolgens de klantenservice op 030-7515155 ('we staan dag en nacht voor u klaar'...) belt, ben je er na 14 minuten wachten wel klaar mee. Dit noem ik dus het aanbieden van een sigaar uit een lege doos. Veel tijd en ergernis verder. Waardeloos dus!

Reageer