Het op je smartphone zetten van een upgrade 2 ->1 klas
Paar dagen geleden heb ik gebruik gemaakt van de gratis upgrade van 2e naar 1e klas tgv Valentijn.
Datum open gelaten omdat ik nog niet wist wanneer ik zou reizen.
Vandaag wilde ik een kaartje verzilveren, maar wat een gedoe... (Sorry hoor ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar ik vermoed dat dit ook voor niet gratis producten geldt).
Na alle info naar mijn wensen te hebben ingevuld koos ik voor de mij nog niet eerder gebruikte optie laden op de reisplanner Xtra.
Ik klikte en na luttele seconden verscheen het bericht uw e-ticket staat voor u klaar.
So far so good.
Edoch er waren twee regeltje met info
1 downloaden en uitprinten e-ticket hetgeen niet van toepassing was
2 Laden in de reisplanner
Bij het info ballonnetje van mogelijkheid 2 stond:... u kunt de link openen op uw mobiele telefoon. U vindt deze link via de bevestigingsmail die u van ons gekregen heeft.
Alleen na meer dan een uur wachten had ik nog geen bevestigingsmail.
Met wat gepuzzel kwam ik weer op de internetpagina met bovenstaande informatie uit. En toen viel mij op dat de regeltjes 1 en 2 zelf ook linken waren.
Ik klikte op de van mij toepasselijke regel/link, maar ja ik zat achter de PC dus dat had geen zin.
Dus met mijn smartphone, die voldeed aan de gestelde eisen (èn androïd 4 of hoger, èn laatste versie Xtra-app) op de link geklikt.
Bericht: u heeft niet de juiste app versie, download de laatste versie.
Wat raar, ik heb toch de juiste versie?
De playstore geopenend en daar staat. U heeft de laatste versie van de app al.
Wat je moet doen is de app open hebben staan en dan op de link klikken dan komt-ie binnen.
Goed het is gelukt en ik ga lekker eerste klas vanmiddag, maar ik ben blij dat het vanochtend in alle rust heb gedaan.
Want anders was het me nooit op tijd gelukt.
Enne, toch bedankt voor de upgrade
😉
Geen dank YarraY :D
Fijn dat je je feedback hier deelt. Als je het goed vindt ga ik je topic intern delen. We zoeken altijd naar optimalisatie en verbetering.
Fijn dat je je feedback hier deelt. Als je het goed vindt ga ik je topic intern delen. We zoeken altijd naar optimalisatie en verbetering.
Deel er maar op los
Mijn ervaring is hetzelfde. Eerste keer laden mislukt altijd, daarna is de app geopend en is tikken op probeer nogmaals (o.i.d.) voldoende om het e-ticket succesvol in te laden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.