Een maand gratis Blendle Premium voor NS Extra deelnemers

• 9 januari 2017
  • 84 reacties
  • 8594 Bekeken

Reputatie 2
In januari hebben we wel een hele mooie verrassing (al zeg ik het zelf) voor NS Extra deelnemers!

Als NS Extra deelnemer ontvang je namelijk een maand lang gratis Blendle Premium cadeau! Blendle is een online platform waarop je toegang hebt tot meer dan 120 Nederlandse kranten en tijdschriften en tientallen buitenlandse titels. De artikelen op Blendle kun je lezen via je browser of via de app voor iOS of Android.

Wat is Blendle Premium?

Tot vandaag (12 januari 2017) kon je alleen artikelen per stuk kopen bij Blendle. Blendle Premium is een nieuwe dienst waarbij je onbeperkt de voor jou geselecteerde artikelen kunt lezen voor € 9,99 per maand. Als NS Extra deelnemer kun je als één van de eersten kennismaken met deze nieuwe dienst want je krijgt Blendle Premium één maand gratis!

Hoe werkt dit aanbod?

In de e-mail die je op 12 januari van NS Extra ontvangt, bevindt zich een persoonlijke activatielink die jou recht geeft op één maand gratis Blendle Premium. Je maakt daarbij meteen eenvoudig een account aan met je e-mailadres. Vervolgens geef je jouw leesvoorkeuren aan en wordt er een eerste pakket artikelen klaar gezet wat je gratis kunt lezen. Na één maand stopt Blendle Premium automatisch. Je account blijft wel bestaan. Je kunt er na deze maand voor kiezen om artikelen per stuk te kopen, om een abonnment op Blendle Premium te nemen of om niks te doen. Als je niks doet, wordt er ook niks afgeschreven.
Heb je al een Blendle account? Dan kun je de maand gratis Blendle Premium binnen je bestaande account activeren.

Ik ben nog geen deelnemer aan NS Extra. Kan ik ook een maand gratis Blendle Premium krijgen?

Ja! Als je je in januari 2017 aanmeldt voor NS Extra (via ns.nl/nsextra) dan ontvang je als welkomstcadeau een maand gratis Blendle Premium.
Let op: je cadeau bevindt zich in de welkomstmail. Deze welkomstmail ontvang je nadat je je aanmelding hebt bevestigd via de bevestigingsmail en deze kan tot drie werkdagen na je bevestiging verstuurd worden.

Vragen of opmerkingen?

Vind je dit een leuke actie? Kende je Blendle al en wil je er gebruik van gaan maken? Heb je nog vragen?
Laat het weten in dit topic!

84 reacties

Hallo, ik vind het een erg leuk aanbod. Dus enthousiast de link aangeklikt. Het downloaden lukte maar half( ik heb een IPad), ik kon daarom het kiezen van de voorkeuren niet afmaken. Dus ging ik terug, maar ja dat had ik niet moeten doen. Ik kon de code niet opnieuw activeren. Dus nu heb ik onvolledige voorkeuren.
Wat te doen?
Reputatie 2
Is je maand gratis Premium wel geactiveerd? Dat kun je zien door rechtsboven op je accountfoto te klikken waar als het goed is gegaan staat: je hebt nog 31 dagen Blendle Premium.

Zo ja, dan kun je je voorkeuren ook in je account wijzigen. Zo nee, stuur me een privébericht dan krijg je een nieuwe code.

Goed om te horen dat je het een leuke actie vindt!
Hallo Ruud,

Dank je voor je snelle reactie! Ik kreeg de link in de mail en heb daarop geklikt. Maar ik weet niets van een account. Welk account bedoel je?
Bedankt en groeten van Pioen.
Ps: TOP dat ik deze vragen hier kan stellen omdat ik al dacht dat het cadeautje mijn neus voorbij ging.
Ps: gaat het om mijn Blendle-account?
Hallo, Ruud, ja het is gelukt via mijn Blendle account. Top! Dank je voor de moeite. Vriendelijke groeten van Pioen
Ik wil ook een maand Blendle uitproberen, maar wel met Nederlandse artikelen. Ik ben op dit moment in Ecuador (Zuid Amerika), maar kan alleen artikelen kiezen uit het VS aanbod...alleen Engelstalig. Hoe kan ik de Nederlandse versie krijgen???
Dank voor blendle kado, alleen de link reageert niet.....
Reputatie 4
Badge
.... Hoe kan ik de Nederlandse versie krijgen

Het auteursrecht wereldwijd hervormen, zelf naar Nederland komen of het gebruik van Blendle via een in Nederland staand apparaat laten verlopen.
Nice. Maar Blendle meld activeer de week. Ik las bij jullie een maand. Klopt dit?
Reputatie 4
Badge
1 week gratis krijgt iedereen, ben je wel via de link in de "Met NS Extra lees je gratis in de trein"-mail naar Blendle gegaan?
Reputatie 2
Dank voor blendle kado, alleen de link reageert niet.....

Vreemd, net nogmaals de links getest en alles werkt bij mij.
Kun je me in een privebericht jouw link sturen? Of beter nog, het linkje naar de online versie van jouw NS Extra mail?
Goedemorgen, ook hier zojuist Blendle Premium via de link geactiveerd en heb maar toegang voor 1 week.
Reputatie 2
Goedemorgen Luisa,

Weet je zeker dat je geactiveerd hebt via de link uit de NS Extra e-mail? Als je al een Blendle account had, heb je ook een e-mail van Blendle zelf gehad met een aanbod voor een week. Heb je daar misschien op geklikt?

Als je wel zeker de NS Extra link gebruikt hebt, graag je Blendle accountnaam in een privebericht, dan kan ik het na laten kijken.
Ook ik meldde me zojuist aan. Ik ging er, leek het, goed doorheen. Maar kon nergens op OK drukken of zo aan het eind. Wel kreeg ik nog allemaal betaalde items aangeboden.

Ik kreeg ook geen bevestiging achteraf dat mijn code geactiveerd was.
Ook ik probeerde het nogmaals, maar kreeg ook de melding dat ik de code al had gebruikt.

Nou ja: afwachten maar. Misschien is het toch gelukt en krijg je gewoon geen bericht? Of pas een dag later of zo?

Het is gratis en stopt vanzelf. Dus er is geen man overboord.

Op zich vind ik dit wel een goede actie als het werkt.
Ik denk dat het uitmaakt of je een Blendle account hebt of niet. Als je die hebt kun je op de pagina van Blendle rechtsboven zien dat je een cadeautje hebt gekregen. Ik dacht dat ik de code niet goed had geactiveerd maar dat bleek wel zo te zijn. In mijn instellingen moest ik alkeen mijn voorkeuren aanpassen
Zou je dat ook eens willen proberen T60neke, indien het dan nog niet lukt mag je mij een privébericht sturen.
Het is inderdaad gelukt. Ik zie op die site dat ik 31 dagen heb ontvangen.
Bedankt voor de tips!
Ik heb op link in mail geklikt, ingelogd met Facebook, op cadeaulink geklikt, interesses aangehinkt... maar krijg maar 1 week toegang. Had nog geen account
Je hebt wel de voorkeur aangepast bij mijn instellingen Wilma?
Reputatie 4
Badge
Hallo Erryt en Ruud,

Kan het niet zijn dat mensen denken slechts 7 dagen gratis te hebben terwijl dat er wel gewoon 31 zijn als gevolg van onderstaande welkomstboodschap?

Zoals je rechtsboven kunt zien heb ik 31 dagen toegang, maar de gemarkeerde '1 week' interpreteer ikzelf als: De 20 geselecteerde artikelen van vandaag zijn 1 week lang gratis te raadplegen. Klopt mijn interpretatie of is dit een standaard welkomstboodschap de klanten van Eneco en NS abusievelijk te zien krijgen?
Hallo Erryt en Ruud,

Kan het niet zijn dat mensen denken slechts 7 dagen gratis te hebben terwijl dat er wel gewoon 31 zijn als gevolg van onderstaande welkomstboodschap?

Zoals je rechtsboven kunt zien heb ik 31 dagen toegang, maar de gemarkeerde '1 week' interpreteer ikzelf als: De 20 geselecteerde artikelen van vandaag zijn 1 week lang gratis te raadplegen. Klopt mijn interpretatie of is dit een standaard welkomstboodschap de klanten van Eneco en NS abusievelijk te zien krijgen?

Hoi Gert-Jan.

Je hebt helemaal gelijk, goed gespot! Er zat een foutje in de copy bij een van de banners. Dit is nu opgelost. Alle NS-Extra gebruikers hebben toegang tot 1 maand gratis :)

Gr Maurice
Reputatie 4
Badge
En klopt mijn redenering dat je de artikelen in je leeslijst kan plaatsen en dan 1 week lang kan lezen of zijn geselecteerde artikelen alleen op de dag van selectie kosteloos te lezen?
En klopt mijn redenering dat je de artikelen in je leeslijst kan plaatsen en dan 1 week lang kan lezen of zijn geselecteerde artikelen alleen op de dag van selectie kosteloos te lezen?

De artikelen in de voor jou tijdlijn zijn in die tijdlijn een week lang beschikbaar. Als je een artikel uit je premium selectie op je leeslijst zet, dan kun je deze ook na die week nog “gratis” lezen
Leuk bedacht deze actie. Helaas rijden er met ingang van de nieuwe dienstregeling op het traject, waar ik regelmatig op reis, oudere treinen zonder wifi. In de trein dan in ieder geval.
Reputatie 2
Even een update over het probleem waarbij je zeven gratis dagen in je account ziet ipv een maand. Omdat deze actie veel verkeer naar de servers van Blendle heeft opgeleverd, is het op een aantal momenten voorgekomen dat de NS Extra cadeaucodes niet juist zijn ingelezen.

Gelukkig is dit probleem eenvoudig te verhelpen: ga terug naar je NS Extra mail en klik op de link om je je cadeau te activeren. Haal nu je cadeautje op met het account waarmee je je eerder hebt aangemeld. Nu heb je wel een maand!

Reageer