Een maand gratis Blendle Premium voor NS Extra deelnemers

• 9 januari 2017
  • 84 reacties
  • 8645 Bekeken

Toon eerste bericht

84 reacties

Ik heb de oplossing van de laatste update gelezen en gebruikt. Het werkt! Geweldig dat het zo snel is opgelost!!!
Het lijkt inderdaad een hele mooie aanbieding, te meer omdat ik regelmatig op Blendle lees. Echter, de link werkt niet. Graag een betere link versturen.

Vriendelijke groeten< Han Bekkers
Dank voor blendle kado, alleen de link reageert niet.....

Ja, dat heb ik ook. Wat nu?
Hallo henri-hkw, vervelend dat de link niet werkt! Wat krijg je precies voor foutmelding?
Kan niet openen
Nee, dit schreef ik niet. "Kan ... en dan volgt de uitgebreide naam van de link ... niet openen
Hmm dat lijkt er op dat er iets mis is met de link in je e-mail of met de pagina waar hij naar toelinkt. Het is bij ons bekend dat de servers van Blendle het af en toe even niet meer aankonden in verband met de grote belangstelling. Heb je het vandaag nogmaals geprobeerd?
Is je maand gratis Premium wel geactiveerd? Dat kun je zien door rechtsboven op je accountfoto te klikken waar als het goed is gegaan staat: je hebt nog 31 dagen Blendle Premium.

Zo ja, dan kun je je voorkeuren ook in je account wijzigen. Zo nee, stuur me een privébericht dan krijg je een nieuwe code.

Goed om te horen dat je het een leuke actie vindt!
Ruud,
Zou een nieuwe code voor mij uitkomst bieden?
Hallo 1948, welkom op het NS Serviceforum!

Wellicht biedt een nieuwe code voor jou uitkomst. Wat voor foutmelding krijg je als je de code probeert in te voeren?
Nieuwe code heeft gewerkt! Grote dank ook voor de snelle reactie.
Ah fijn, veel plezier ervan! 🙂
Nee, de link werkt bij mij niet. Kun je geen nieuwe link sturen?
Hallo! Ik heb me afgelopen donderdag meteen aangemeld voor NSEXTRA, maar in de bevestiging zie ik geen link naar Blendle. Kijk ik verkeerd of heb ik de link inderdaad niet ontvangen?
Hallo henri-hkw, erg vervelend.
Heb je dit ook al gedaan via de tip die Ruud NS gaf? Zie:

Gelukkig is dit probleem eenvoudig te verhelpen: ga terug naar je NS Extra mail en klik op de link om je je cadeau te activeren. Haal nu je cadeautje op met het account waarmee je je eerder hebt aangemeld. Nu heb je wel een maand!
Hoi Xxfrancine, dat kan kloppen. Het kan een aantal dagen duren voordat je de mail ontvangt, nog even geduld dus 🙂
Beste Miriam. Ik begrijp niet wat je bedoelt, want ik heb het over de mail natuurlijk. Er zitten drie dezelfde links en bij allemaal krijg ik dezelfde foutmelding. Zowel op mobiele telefoon, tablet als pc. Dus nogmaals mijn vraag om de (goede) link nogmaals op te sturen. Kan dat?
Oke, wil je mij even een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en de link uit de mail. Dan kijk ik er direct even naar.
Reputatie 1
Ook ik heb via de aanmeldlink aangemeld maar blijft een week staan. Als ik premium dan aanklik zou ik moeten betalen.
Zou ik ook nieuwe link kunnen krijgen, zou het toch wel een maand willen proberen.

Gr.Marieke
@Marieke68 Heb je ook al via de optie die Ruud NS biedt dit opnieuw gedaan? Zie hier:

Even een update over het probleem waarbij je zeven gratis dagen in je account ziet ipv een maand. Omdat deze actie veel verkeer naar de servers van Blendle heeft opgeleverd, is het op een aantal momenten voorgekomen dat de NS Extra cadeaucodes niet juist zijn ingelezen.

Gelukkig is dit probleem eenvoudig te verhelpen: ga terug naar je NS Extra mail en klik op de link om je je cadeau te activeren. Haal nu je cadeautje op met het account waarmee je je eerder hebt aangemeld. Nu heb je wel een maand!
Reputatie 1
@Marieke68 Heb je ook al via de optie die Ruud NS biedt dit opnieuw gedaan? Zie hier:

Even een update over het probleem waarbij je zeven gratis dagen in je account ziet ipv een maand. Omdat deze actie veel verkeer naar de servers van Blendle heeft opgeleverd, is het op een aantal momenten voorgekomen dat de NS Extra cadeaucodes niet juist zijn ingelezen.

Ik ben al aan het zoeken geweest maar die mail heb ik niet meer.Ik ging er vanuit dat ik aangemeld was daarvoor. Toen ik het gisteren ging proberen ( heb me donderdag of vrijdag aangemeld) toen kwam ik hier achter.
Misschien in je verwijderde items? Of als je zoekt in je mailbox?
Reputatie 1

Uiteraard mijn hele prullenbak nagezocht maar de eerste zoveel blijven staan,rest niet helaas.
Reputatie 1

Uiteraard mijn hele prullenbak nagezocht maar de eerste zoveel blijven staan,rest niet helaas.

De voorkeuren voor bladen/kranten staan er wel maar als ik ze aanklik krijg ik standaard dat ik ze moet betalen.
Ik vraag mijn collega Ruud NS hier even een terugkoppeling op te geven.

Reageer