Een maand gratis Blendle Premium voor NS Extra deelnemers

• 9 januari 2017
  • 84 reacties
  • 8643 Bekeken

Toon eerste bericht

84 reacties

ook bij mij ging het bij het downloaden en voorkeuren mis. Kan code niet opnieuw gebruiken.
Kan er nog iets gered worden?
Dag duinroos, als je mij een privéberichtje stuurt kan ik wel even voor je kijken, dit kan door te klikken op mijn naam. Stuur je gelijk je volledige naam, geboortedatum, postcode en huisnummer mee?
Ik heb mij vandaag ingeschreven voor NS Extra. Nu heb ik al een Blendle premium account en vroeg ik mij af of ik dan alsnog een maand gratis kan krijgen? Of geldt de actie alleen voor mensen die nog geen abonnement hebben bij Blendle?
Hallo LauraLouise, deze actie was alleen geldig in januari. Je kunt er nu dus geen gebruik meer van maken. Ik hoop dat er snel een andere leuke actie voorbij komt 🙂
Hallo LauraLouise, deze actie was alleen geldig in januari. Je kunt er nu dus geen gebruik meer van maken. Ik hoop dat er snel een andere leuke actie voorbij komt :)

Op de site, http://www.ns.nl/uitgelicht/ns-extra, staat het volgende: "Wanneer u zich voor 28 februari aanmeldt voor NS Extra, krijgt u een maand lang Blendle Premium cadeau."
Mijn excuses! In dat geval kun je ook als je al een Blendle account hebt gebruik maken van deze aanbieding. Je kunt de gratis maand dan binnen je account activeren. Op de eerste pagina in dit topic zie je hoe je dit kunt doen.
Hallo, Een paar weken geleden heb ik me aangemeld voor NS Extra. Daarna de bevestigingsmail ontvangen en het account geactiveerd. Vervolgens heb ik nooit een welkomstmail ontvangen met een maand gratis Blendle Premium. Kunnen jullie die nog sturen?
Welkom op het forum, AnnemarieOostra

Kan je mij je postcode, huisnummer, voorletter/achternaam en geboortedatum sturen in een privébericht? Je kunt een bericht sturen door op mijn naam en 'Verstuur bericht' te klikken.

Dan kijk ik het voor je na.
Hallo AnnemarieOostra,

Ik heb nog geen bericht van je ontvangen. Ik moet je daarnaast teleurstellen. De aanmeldperiode voor Blendle is helaas als sinds 28 februari 2017 verlopen.

Reageer