Een maand gratis Blendle Premium voor NS Extra deelnemers

  • 9 januari 2017
  • 84 reacties
  • 8645 Bekeken

In januari hebben we wel een hele mooie verrassing (al zeg ik het zelf) voor NS Extra deelnemers!

Als NS Extra deelnemer ontvang je namelijk een maand lang gratis Blendle Premium cadeau! Blendle is een online platform waarop je toegang hebt tot meer dan 120 Nederlandse kranten en tijdschriften en tientallen buitenlandse titels. De artikelen op Blendle kun je lezen via je browser of via de app voor iOS of Android.

Wat is Blendle Premium?


Tot vandaag (12 januari 2017) kon je alleen artikelen per stuk kopen bij Blendle. Blendle Premium is een nieuwe dienst waarbij je onbeperkt de voor jou geselecteerde artikelen kunt lezen voor € 9,99 per maand. Als NS Extra deelnemer kun je als één van de eersten kennismaken met deze nieuwe dienst want je krijgt Blendle Premium één maand gratis!

Hoe werkt dit aanbod?


In de e-mail die je op 12 januari van NS Extra ontvangt, bevindt zich een persoonlijke activatielink die jou recht geeft op één maand gratis Blendle Premium. Je maakt daarbij meteen eenvoudig een account aan met je e-mailadres. Vervolgens geef je jouw leesvoorkeuren aan en wordt er een eerste pakket artikelen klaar gezet wat je gratis kunt lezen. Na één maand stopt Blendle Premium automatisch. Je account blijft wel bestaan. Je kunt er na deze maand voor kiezen om artikelen per stuk te kopen, om een abonnment op Blendle Premium te nemen of om niks te doen. Als je niks doet, wordt er ook niks afgeschreven.
Heb je al een Blendle account? Dan kun je de maand gratis Blendle Premium binnen je bestaande account activeren.

Ik ben nog geen deelnemer aan NS Extra. Kan ik ook een maand gratis Blendle Premium krijgen?


Ja! Als je je in januari 2017 aanmeldt voor NS Extra (via ns.nl/nsextra) dan ontvang je als welkomstcadeau een maand gratis Blendle Premium.
Let op: je cadeau bevindt zich in de welkomstmail. Deze welkomstmail ontvang je nadat je je aanmelding hebt bevestigd via de bevestigingsmail en deze kan tot drie werkdagen na je bevestiging verstuurd worden.

Vragen of opmerkingen?


Vind je dit een leuke actie? Kende je Blendle al en wil je er gebruik van gaan maken? Heb je nog vragen?
Laat het weten in dit topic!

84 reacties

Hallo AnnemarieOostra,

Ik heb nog geen bericht van je ontvangen. Ik moet je daarnaast teleurstellen. De aanmeldperiode voor Blendle is helaas als sinds 28 februari 2017 verlopen.
Welkom op het forum, AnnemarieOostra

Kan je mij je postcode, huisnummer, voorletter/achternaam en geboortedatum sturen in een privébericht? Je kunt een bericht sturen door op mijn naam en 'Verstuur bericht' te klikken.

Dan kijk ik het voor je na.
Hallo, Een paar weken geleden heb ik me aangemeld voor NS Extra. Daarna de bevestigingsmail ontvangen en het account geactiveerd. Vervolgens heb ik nooit een welkomstmail ontvangen met een maand gratis Blendle Premium. Kunnen jullie die nog sturen?
Mijn excuses! In dat geval kun je ook als je al een Blendle account hebt gebruik maken van deze aanbieding. Je kunt de gratis maand dan binnen je account activeren. Op de eerste pagina in dit topic zie je hoe je dit kunt doen.
Hallo LauraLouise, deze actie was alleen geldig in januari. Je kunt er nu dus geen gebruik meer van maken. Ik hoop dat er snel een andere leuke actie voorbij komt :)

Op de site, http://www.ns.nl/uitgelicht/ns-extra, staat het volgende: "Wanneer u zich voor 28 februari aanmeldt voor NS Extra, krijgt u een maand lang Blendle Premium cadeau."
Hallo LauraLouise, deze actie was alleen geldig in januari. Je kunt er nu dus geen gebruik meer van maken. Ik hoop dat er snel een andere leuke actie voorbij komt 🙂
Ik heb mij vandaag ingeschreven voor NS Extra. Nu heb ik al een Blendle premium account en vroeg ik mij af of ik dan alsnog een maand gratis kan krijgen? Of geldt de actie alleen voor mensen die nog geen abonnement hebben bij Blendle?
Dag duinroos, als je mij een privéberichtje stuurt kan ik wel even voor je kijken, dit kan door te klikken op mijn naam. Stuur je gelijk je volledige naam, geboortedatum, postcode en huisnummer mee?
ook bij mij ging het bij het downloaden en voorkeuren mis. Kan code niet opnieuw gebruiken.
Kan er nog iets gered worden?
Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen; ik kijk het graag voor je na Harry.
Leuk, maar ik heb nooit de mail met de link ontvangen na aanmelding.
Dit gemeld bij de klanten-service met als resultaat: GEEN REACTIE
Afgelopen geklaagd bij een conducteur, mijn gegevens achtergelaten en tot nu GEEN REACTIE.:@

Leuk zo'n aanbieding maar niet ECHT
Welkom op het NS Serviceforum RoCi en goed dat je dit doorgeeft. Ik zet het gelijk door zodat er naar gekeken kan worden.
de link werkt niet .. naar de blendle site
Hoi Ine ke en Bianca073, heb je Klaas-Jan al een privébericht gestuurd? Zo niet, mag het ook naar mij. Ook bij mij kan dat door even op mijn naam te klikken.
Wil ik me aanmelden, krijg ik de melding Request failed with status code 422.
Hoe kan ik nu toch in aanmerking komen?
Ik krijg foutmelding 422 als ik de NS Blendle actie probeer te activeren. Ik heb al een blendle account, ligt het hieraan?
Heb je problemen met de activatie. Klik dan even op mijn naam en stuur mij een privébericht.
Ik vind het een superleuke actie. Ik heb een Blendle account en ben ook deelnemer aan NS Extra. Helaas ben ik de mail met de persoonlijke link kwijtgeraakt. Is het mogelijk mij een nieuwe link of code te sturen zodat ik toch van deze aanbieding kan profiteren? Alvast hartelijk dank!
Even als toevoeging op mijn laatste bericht, ik heb het zojuist via de laptop geprobeerd in plaats van via mijn telefoon en ik krijg de volgende foutmelding bij het activeren van mijn code: Request failed with status code 422
[quote=marsmits]Super leuk deze actie van NS Extra! Ik heb alleen een klein probleem: op de een of andere manier krijg ik Duitstalige artikelen toegestuurd en lukt het me niet contact te krijgen met Blendle om dit te veranderen. Ik zou graag Nederlandstalige artikelen willen ontvangen. Wie-o-wie weet raad?

Hoi Marsmits,

Dit komt door een klein foutje op de Blendle website waardoor het soms lijkt alsof een gebruik een Duits IP adress heeft waardoor Blendle denkt dat de Duitse versie van Blendle de meest logische is. Dat is natuurlijk niet de boedoeling wanneer iemand gewoon Nederlands is en dit is als het goed is nu opgelost. Zou je nog een willen proberen om naar Blendle te gaan en in te loggen? Als dit nog steeds fout gaat zou je dan een mailtje willen sturen naar contact-nl@blendle.com? Dan lossen we het voor je op!

Groet,
Maurice
Als ik met mijn code op de knop "cadeautje ophalen" klik. Dan gaat de pagina zegmaar opnieuw laden en komt dezelfde pagina terug. Maar misschien is dat dan een bug op de website van blendle. En in de app zelf heb ik helemaal de mogelijkheid niet om de code in te wisselen.

Maar ik krijg steeds een error als ik deze wil activeren..
En nu geeft systeem aan dat ik code al heb geactiveerd..


Beste van den Anker,

Ik heb je in een privébericht een nieuwe link gestuurd. Kun je kijken of deze wel werkt?
Ik was nog geen lid van blendle en bij het activeren kreeg ik de melding dat het een activatie voor een gratis week was. Ik dacht, het zal uiteindelijk wel goedkomen. Maar nu, 1 week later is mijn blendle account niet meer in de proefperiode en moet ik voor alles betalen.. jammer wel. Ik heb de code nogmaals geprobeerd maar hij doet het niet. What to do?

Beste Bianca, dat is vervelend. De code zou nog wel geldig moeten zijn, ook na de week gratis cadeau van Blendle. Welke foutmelding krijg je te zien?
Ow, laat maar. Hij doet het
Ik heb opnieuw op de link in de mail geklikt maar krijg een foutcode: 422

Reageer