beantwoord

een teleurstellende extraatje

• 20 november 2016
  • 1 reactie
  • 267 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,
Op 13 oktober heeft u mij een email gestuurd met een extraatje dat waarschijnlijk bedoeld was om mij als NS klant een goed gevoel te geven.
De email was:

"Geachte heer Hooijmans,

Wat leuk dat u in september 8 keer met NS heeft gereisd. Daarom geven we u vanuit NS Extra graag een extraatje: u krijgt € 2,50 van ons terug. U kunt dit bedrag ophalen bij de NS-kaartautomaat of ieder ander OV-chipkaart oplaadpunt. Dat kan tot 1 jaar na ontvangst van dit bericht.
Kaartnummer:
xxxxxxx

Aantal gemaakte reizen in maand september:
8

U ontvangt van ons:
€ 2,50"

Dat klinkt op zich goed, echter ik reis elke werkdag op en neer van Almere Centrum naar Amsterdam Zuid/WTC, en moet dus veel meer gereisd hebben dan 8 x in de hele maand september. Zeg grofweg 22 werkdagen x 2 reizen = 44 x. Dat is 5,5 x zoveel als u zelf meldt.
Krijg ik nu dan ook 5,5 x EUR 2,50?

Hartelijke groet,
Ronald Hooijmans.
icon

Beste antwoord door Tochjo 20 november 2016, 09:37

Met de NS Extra Reischallenge worden reizigers beloond die minimaal een vooraf vastgesteld aantal reizen hebben gemaakt in september. Zodra het minimale aantal reizen bereikt is, is aan de challenge voldaan en komt de reiziger in aanmerking voor 2,50 euro saldo. Het is niet zo dat hoe meer reizen er gemaakt worden, hoe meer saldo er wordt uitgekeerd.

Overigens ging het bij deze actie alleen om reizen op saldo in de daluren. Ik neem aan dat u op uw werkdagen ook regelmatig in de spitsuren gereisd hebt (ingecheckt hebt). Die reizen zijn niet meegeteld in het aantal van 8.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Met de NS Extra Reischallenge worden reizigers beloond die minimaal een vooraf vastgesteld aantal reizen hebben gemaakt in september. Zodra het minimale aantal reizen bereikt is, is aan de challenge voldaan en komt de reiziger in aanmerking voor 2,50 euro saldo. Het is niet zo dat hoe meer reizen er gemaakt worden, hoe meer saldo er wordt uitgekeerd.

Overigens ging het bij deze actie alleen om reizen op saldo in de daluren. Ik neem aan dat u op uw werkdagen ook regelmatig in de spitsuren gereisd hebt (ingecheckt hebt). Die reizen zijn niet meegeteld in het aantal van 8.

Reageer