Einde proefperiode van NS Extra

Hoi allemaal,

Als het goed is hebben jullie vandaag allemaal bericht gekregen dat de proefperiode van NS Extra is afgelopen. Ontzettend bedankt voor jullie deelname!
We zijn heel erg benieuwd naar jullie mening over NS Extra, en jullie ontvangen dan ook nog een email van ons met een link naar het klantonderzoek.
Maar...dit is natuurlijk ook de perfecte plek om ons van feedback te voorzien. Dus: wat vond je positief, wat kan beter of wat zie je liever anders?
Heb je nog vragen aan de hand van de mail? Dat kan hier natuurlijk ook!

Alvast dank voor het meedenken!

Groeten Merel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De prijs/pret verhouding was natuurlijk aangenaam. Een enquête invullen en dan was het inderdaad afwachten wat er uit de hoed kwam. Een gegeven paard en zo maar ik vond er leuke dingen bij zitten waar ik in ieder geval anderen een plezier mee kon doen en soms zelfs mezelf.
NS maakte gebaren die ik in ieder geval wel op prijs stelde. Je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken. Hoe het eventueel verder gaat, horen we wel van de marketingafdeling.

Nu nog wachten op een marketingbeleid dat de bevordering van cultuur hoog in het vaandel heeft staan. Weekendvrij met toegevoegde museumjaarkaart of zo. ;-)
NS heeft al oog voor cultuur en steunt het boek, nu nog het museum om de hoek, wie weet.
Badge +3
Eén van de langere acties was een vergoeding als in een gegeven periode een vooraf bepaald aantal keer met de trein gereisd werd in de daluren. Omdat ik een Dal Vrij-abonnement heb, kon ik daar niet aan deelnemen. Wellicht kan in de toekomst een op afgekochte reisrechten als Dal Vrij gerichte aanbieding bedacht worden, zoals een beloning bij het maximaal x keer in de spits reizen (inchecken) in een bepaalde periode?
Reputatie 7
Badge +4
Dat zou met name voor de Dalvrij eerste klas abonnees, die wat lastiger kunnen terugschakelen, wel mooi zijn.
@Thom

"Weekendvrij met toegevoegde museumjaarkaart of zo. ;-)" Zou geen verkeerd plan zijn. Als daarnaast de kinderen met kidsvrij in het weekend ook nog voordelig naar het museum kunnen sla je een dubbelslag. Kan voor kinderen best interessant, leuk en nuttig zijn om wat vaker een museum te bezoeken. Moeten die kinderen natuurlijk wel een boekje gaan lezen in de trein 🙂 i.p.v. de trein als een speeltuin te zien.
Reputatie 7
Badge +4
Kinderen kun je opvoeden als je er de moeite voor neemt 😉 Beschaving bij ouders is dan inderdaad voorwaarde. Ze stimuleren tot lezen, vergroot hun wereld en draagt bij aan inzicht in ongeveer alles. Een iPad als reader, daar is niks mis mee. Dat is de tijd.

De combinatie NS/museumkaart is natuurlijk perfect en NS hoeft er ook niet zoveel voor te doen. Weekendvrij kan op vele manieren gebruikt worden maar het is zeker voor een deel een vrijetijdsabonnement voor wandelen, sociale activiteiten en cultuur in welke combinatie dan ook.
NS heeft al voor een deel een cultuurpubliek en is al sponsor van het boek. Het ligt in elkaars verlengde.
NS maakt een gebaar dat goed is voor het eigen imago en het trekt nieuwe klanten aan op tijden dat er meer ruimte is.
De uitgelezen 😉 organisatie om het bezoeken van culturele activiteiten te stimuleren. De beschaving de wereld in, om te beginnen in Nederland, dat is pas NS Extra!
Reputatie 4
Jammer dat de proefperiode is beëindigd. Heb inmiddels de evaluatie ingevuld en hoop dat de pilot een vervolg krijgt :8
Leuke reacties, goed om te horen! Nogmaals bedankt voor het meedenken en jullie feedback, wordt enorm gewaardeerd!
En wanneer komen jullie met de definitieve versie van NS extra?
Dat zou ik niet durven zeggen, Bob. Ik verwacht dat men nu nog bezig is met de evaluatie van de pilot. Mocht er worden besloten hiermee verder te gaan, dan zal dat tegen die tijd ongetwijfeld groots aangekondigd worden 🙂.
Ha allemaal, leuke feedback, dank voor het meedenken! We gaan nu inderdaad beginnen met de evaluatie, en laten het zeker weten op deze plek als en wanneer het een vervolg krijgt! Groetjes, Merel
Reputatie 1
Wat hield de proefperiode eindelijk in? Ik had ook NS extra, maar ik weet niet wat de voordelen waren.
Op deze pagina vind je meer informatie over de NS Extra proef.
nsfreak2011 schreef:

Wat hield de proefperiode eindelijk in? Ik had ook NS extra, maar ik weet niet wat de voordelen waren.

Hoi nsfreak2011, de proefperiode is een periode geweest van meerdere contactmomenten. Als je deze mails niet hebt ontvangen ben ik bang dat er iets mis is gegaan met je aanmelding. Heb je de mail met de bevestigingslink in augustus ontvangen en daarin de link bevestigd? Zou je me jouw emailadres kunnen sturen in een privé bericht dan kan ik uitzoeken wat er aan de hand is.

Groetjes, Merel

Reageer