beantwoord

Email reminder mbt vergeten uit te checken na reeds aangevraagde en toegekende restitutie

Ik heb vandaag, 6 oktober, per email een reminder ontvangen voor een vergeten checkout op 26 september terwijl ik al een restitutie aanvraag heb ingediend en toegekend gekregen op 28 september.

Overigens zag het subject van de email er zo uit:

?UTF-8?Q?Bent_u_vergeten_in_of_uit_te_checken?_Wij_vergoeden_u_graag.?=
icon

Beste antwoord door Sivan NS 23 oktober 2015, 13:12

Hoi Abveld. Excuses voor de late terugkoppeling.

Ik heb begrepen dat er bij notificaties richting klanten geen check wordt gedaan of de betreffende vergeten check-uit al is geclaimd. Dit wordt alleen voor het automatische restitutieproces gedaan (dus saldo op de automaat klaarzetten). Dus het kan inderdaad voorkomen dat klanten van ons een notificatie krijgen over een reis die reeds geclaimd is.

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Abveld. Ik kijk graag even met je mee. Wil je mij een e-mail sturen met de door jouw ontvangen mail en je kaartnummer erin? Dit mag naar forum@ns.nl
Hoi Abveld. Excuses voor de late terugkoppeling.

Ik heb begrepen dat er bij notificaties richting klanten geen check wordt gedaan of de betreffende vergeten check-uit al is geclaimd. Dit wordt alleen voor het automatische restitutieproces gedaan (dus saldo op de automaat klaarzetten). Dus het kan inderdaad voorkomen dat klanten van ons een notificatie krijgen over een reis die reeds geclaimd is.

Reageer