Overigens zag het subject van de email er zo uit:
?UTF-8?Q?Bent_u_vergeten_in_of_uit_te_checken?_Wij_vergoeden_u_graag.?=
Beste antwoord door Sivan NS
Hoi Abveld. Excuses voor de late terugkoppeling.
Ik heb begrepen dat er bij notificaties richting klanten geen check wordt gedaan of de betreffende vergeten check-uit al is geclaimd. Dit wordt alleen voor het automatische restitutieproces gedaan (dus saldo op de automaat klaarzetten). Dus het kan inderdaad voorkomen dat klanten van ons een notificatie krijgen over een reis die reeds geclaimd is.
Bekijk origineel
Ik heb begrepen dat er bij notificaties richting klanten geen check wordt gedaan of de betreffende vergeten check-uit al is geclaimd. Dit wordt alleen voor het automatische restitutieproces gedaan (dus saldo op de automaat klaarzetten). Dus het kan inderdaad voorkomen dat klanten van ons een notificatie krijgen over een reis die reeds geclaimd is.