Exclusieve aanbieding

• 8 december 2015
  • 22 reacties
  • 911 Bekeken

Hoi NS-extra deelnemers,

Als het goed is hebben jullie de afgelopen dagen een exclusieve aanbieding ontvangen van NS Extra.
Welke aanbieding hebben jullie ontvangen, en is deze aanbieding waardevol voor je? Ga je er gebruik van maken?

Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Groet, Merel

22 reacties

Zie ook: https://forum.ns.nl/internationaal-reizen-37/enkele-reis-naar-lille-voor-1500-20425
Zie ook: https://forum.ns.nl/internationaal-reizen-37/enkele-reis-naar-lille-voor-1500-20425

Thx Pe_pe!
Reputatie 1
Ik heb twee aanbiedingen gehad (geen idee of dat de bedoeling is).

De eerste is een Superdal retourticket. Die is voor mij als abonnementhouder van een Dal Vrij natuurlijk niet echt nuttig!

De ander is een meereiskaart Rotterdam. Die bevat een 'persoonlijke kortingscode'. Als ik googel op die code zie ik die ook staan op http://kortings-code.eu/auto-vervoer/#. Een persoonlijke kortingscode zou niet meerdere malen gebruikt moeten worden, maar dat kan blijkbaar dus wel. Of ik hem ga gebruiken weet ik niet, maar deze meereiskaart is in ieder geval een stuk nuttiger dan het Superdalretour!
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb als aanbieding een enkele reis naar Lille voor €15 ontvangen.
Hier zal ik geen gebruik van maken, geen interesse in.

Tot nu was geen enkele aanbieding van NS Extra interessant voor mij. De 2 vorige keren kreeg ik als aanbieding €2.50 korting op een tijdschrift bij de AKO.
Reputatie 7
Badge +4
Hoi NS-extra deelnemers,

Als het goed is hebben jullie de afgelopen dagen een exclusieve aanbieding ontvangen van NS Extra.
Welke aanbieding hebben jullie ontvangen, en is deze aanbieding waardevol voor je? Ga je er gebruik van maken?

Groet, Merel

Hoi Merel,

Het is denk ik niet goed want ik kreeg geen aanbieding, of zijn er groepen bij NS Extra uitgesloten? Ik ben zeker lid. Er lijkt wel wat leuks tussen te zitten ;-)

mvrgr

Thom
Reputatie 1
Je kunt in ieder geval de meereiskaart naar Rotterdam gebruiken, Thom! 😉
Ik heb een aanbod gekregen voor een superdal ticket. De eerdere twee aanbiedingen waren korting bij de AKO, die ik niet gebruikt heb. Ik zag dat vele anderen geen korting bij de AKO kregen maar direct geld als saldo op hun ov-chipkaart. Blijkbaar had ik pech dat ik niet in die selectie viel.

Of ik Superdal ga gebruiken weet ik nog niet, kans is aanwezig.
Hoi Thom, je zou zeker een aanbieding moeten hebben gekregen. heb je gekeken in je spam-box?
Stuur me anders even je email in een prive bericht, dan zoek ik het uit!

Hoi NS-extra deelnemers,

Groet, Merel

Hoi Merel,

Het is denk ik niet goed want ik kreeg geen aanbieding, of zijn er groepen bij NS Extra uitgesloten? Ik ben zeker lid. Er lijkt wel wat leuks tussen te zitten ;-)

mvrgr

Thom
Hoi Momo, wat zou je wél een interessante aanbieding vinden? Ik hoor graag jouw suggesties want dan kunnen we daar verder mee voor het vervolg van het programma!

Ik heb als aanbieding een enkele reis naar Lille voor €15 ontvangen.
Hier zal ik geen gebruik van maken, geen interesse in.

Tot nu was geen enkele aanbieding van NS Extra interessant voor mij. De 2 vorige keren kreeg ik als aanbieding €2.50 korting op een tijdschrift bij de AKO.
Netjes alle vragenlijsten ingevuld en met NS gereisd, maar sinds de laatste twee enquetes geen 'Extraatje' meer gekregen. Ook afgelopen week niet. Kan dit een vergissing zijn?
Hoi,

ik heb een superdagretour ontvangen ik dacht eerst was leuk 2 personen 18 euro , tot dat ik de zin las het vertrekstation moet hetzelfde zijn want ik woon in Dordrecht en een goede vriend waar ik mee wil gaan woont in Utrecht. dus dat kan helaas niet dan erg jammer , een gezamenlijke vriend van ons woont ook in Utrecht dus geef ik de aanbieding aan hun. zelf kan ik er helaas niks mee
Ik kreeg een meereiskaart Rotterdam voor 7,95, daar ik in Delft woon is dit niet heel zinvol.
Misschien een idee om mensen een paar opties te geven waaruit ze kunnen kiezen. Kan iedereen naar eigen wens iets passends nemen.
Ik had zelf de laatste keer de korting naar Lille, deze ga ik niet gebruiken.
Reputatie 4
Misschien een idee om mensen een paar opties te geven waaruit ze kunnen kiezen. Kan iedereen naar eigen wens iets passends nemen.
Ik had zelf de laatste keer de korting naar Lille, deze ga ik niet gebruiken.

Vandaar ook deze proef om te kijken wat het beste werkt, misschien dat ze nog eens een experiment doen met een keuze extraatje.
Absoluut, Volvo. Alle suggesties en feedback die we krijgen, registreren we en nemen we mee.
Reputatie 7
Badge +4
Silly, het lijkt me geen gek idee om er inderdaad een keuzemogelijkheid in te zetten. Jij had liever geen kaartje naar Lille gehad en ik wel, terwijl ik een op zich net gebaar kreeg van de superdalkaart. Maar ja, je raadt het al. Je kunt er iemand anders blij mee maken, geven is mooier dan krijgen soms.

Verder moeten we niet te veel mopperen. Ik vind dit gebaar heel netjes van NS.
Is dat meereis kaartje naar Rotterdam nou een retour, of moet je voor de terugreis de volle mep betalen?

Ik had ook 2.50 ako korting, maar de kassière kon de streepjescode niet lezen, uiteindelijk maar met de hand het nummer ingevoerd.
Hoi Bob,

De meereiskaart is als het ware een dagkaart, dus de hele dag geldig, mits je dus ook terug met iemand meereist die een geldig vervoersbewijs heeft.

Groetjes,
De meereiskaart is als het ware een dagkaart

Ik denk dat je een dagretour bedoelt. Met een dagkaart zou je niet gebonden zijn aan een toegestane reisroute van of naar Rotterdam.
Toch wel jammer dat ik geen 'NS extra' account heb... 🆒....
Reputatie 4
Badge
Als je toch van één van de NS extra aanbiedingen wilt profiteren dan vindt je via onderstaande link het Superdal Retour, voor die aanbieding is namelijk geen actiecode nodig.

https://www.spoordeelwinkel.nl/product/november/superdal
Inbegrepen:

Superdal retourticket 2e klas voor 2 personen
Reis samen extra voordelig na 11.00 uur. Als NS Extra klant betaal je maar € 18,00.

'Eerst uitslapen en lekker rustig aan de dag beginnen? Het Superdal retourticket biedt je de mogelijkheid om samen het meeste uit de dag te halen. Of je nu naar het strand, je favoriete stad of vrienden gaat, met het Superdal retourticket reis je samen na 11.00 uur vanaf hetzelfde vertrek- en aankomststation.'

Ben een ochtendmens. En die 18 euro?? Voor 'ons' misschien bij hoge uitzondering voordeliger..

Reageer