Exclusieve aanbieding NS Extra

• 18 april 2017
  • 57 reacties
  • 4938 Bekeken

Mei staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een exclusieve aanbieding! Alle deelnemers van NS Extra ontvangen 19 april namelijk een e-mail met een exclusief aanbod om samen met iemand op stap te gaan met de trein. En nog leuker, de aanbiedingen zijn voor de 1e klas.

Hou daarom jouw mail in de gaten en profiteer van je exclusieve aanbod!

Belangrijkste punten:
 Je kunt de dagkaart aanschaffen tot en met 15 mei 2017
 Je kunt de dagkaart gebruiken van 1 tot en met 31 mei 2017
 De dagkaart is geldig op zaterdag en zondag de hele dag en op feestdagen (voor deze periode gaat het om 5 mei en 25 mei)
 De dagkaart is beschikbaar als e-ticket en kan op een OV-chipkaart geladen worden. Hier kun je tijdens je bestellen voor kiezen

Heb je vragen over dit aanbod, of feedback? We horen het graag.

57 reacties

een ov fiets hoeft niet meer, ik ben vorig jaar al in een week viermaal van mijn fiets gevallen
de trein hoeft ook niet meer want ik ben twee weken geleden op zondag met de trein ( bus) van breda naar goes bij de te hoge uitstap in goes gevallen en heb nu een beknelde zenuw
Hi and welcome to our forum, CAIVS IVLIVS BACCVS.

It is not possible to pay tickets without a Dutch bank account on www.spoordeelwinkel.nl or www.ns.nl. You also can't buy them at stations. Sorry for the inconvenience.

Ave Wouter

Thanks for your quick reply. Nevertheless, what a pity... Fortunately I found a friend who paid for me now, but could you please suggest that the payment methods might be changed in future for such actions?

I think credit cards and paypal are very common nowadays; and also other IBANs within the SEPA area shouldn't be a problem in my opinion. You can easily board a train that crosses the border, thanks to Schengen, but why are there still payment borders within a connected-country-area as Europe is? We even use the same currency for more than a decade now...

That's really sad and need to be enhanced in my opinion.

I've spotted the same problems when buying my personal OV chipkaart. Luckily, they accept paypal for about 1,5 years now to buy these cards from abroad.
And, in addition to that cause, NS already has my IBAN due to my "Dal Voordeel" subscription.

Thanks for your help and information anyway... If this is not the right place to suggest such ideas, please apologise my post. I would be very delighted if you could pass on an information where to make such suggestions then :-)

Vale
C IVL BACCVS
nu ik heb er al op gereageerd dat ik het jammer vind dat je niet later de
datum in kunt vullen maar als je verzilverd het gelijk moet doen maar ik weet nog niet wanneer ik wil reizen. in mei dus kun je gewoon geen gebruik maken van deze actie
Hi and welcome to our forum, CAIVS IVLIVS BACCVS.

It is not possible to pay tickets without a Dutch bank account on www.spoordeelwinkel.nl or www.ns.nl. You also can't buy them at stations. Sorry for the inconvenience.
Mei staat voor NS Extra deelnemers in het teken van een exclusieve aanbieding! Alle deelnemers van NS Extra ontvangen 19 april namelijk een e-mail met een exclusief aanbod om samen met iemand op stap te gaan met de trein. En nog leuker, de aanbiedingen zijn voor de 1e klas.

Hou daarom jouw mail in de gaten en profiteer van je exclusieve aanbod!

Belangrijkste punten:
 Je kunt de dagkaart aanschaffen tot en met 15 mei 2017
 Je kunt de dagkaart gebruiken van 1 tot en met 31 mei 2017
 De dagkaart is geldig op zaterdag en zondag de hele dag en op feestdagen (voor deze periode gaat het om 5 mei en 25 mei)
 De dagkaart is beschikbaar als e-ticket en kan op een OV-chipkaart geladen worden. Hier kun je tijdens je bestellen voor kiezen

Heb je vragen over dit aanbod, of feedback? We horen het graag.

Hi, could you please help me how to purchase without a Dutch bank account? I may provide any IBAN, or a credit card number, or paypal...

Would it be possible to purchase this offer at any NS ticket center (e. g. Arnhem Centraal)?

Thanks for your help 🙂
Ik bedoel is niet anders
Nu dan gaat de koop helaas niet door jammer ik niet anders
Je dient inderdaad al voor een datum te kiezen. Ik heb hierover contact gehad met de achterliggende afdeling, maar dit proces gaan we helaas niet aanpassen.
Ik had ook nog even een vraagje over de weekend dagkaart van €14,50 ik weet nog niet precies welke datum ik wil reizen in mei .maar ik moet ze voor 15 mei verzilveren normaal staat er datum nader in te vullen maar dat zie ik nu niet staan als ik naar bestellen ga. dus wat moet ik doen of kan ik ze dan niet gebruiken.
Badge +3
Nee, want zowel de NS Extra Weekenddagkaart als de Meereisretour is een actie en twee acties mogen niet worden gecombineerd.
Als ik dit kaartje kopen, kun iemand met mij reizen met Meereisretour voor €2,50 ?? 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Dan moet dat terugvragen wel bij Arriva, als het daar is afgeschreven.
In bovenstaande berichten heb ik gelezen dat de actie ook geldig was bij Arriva. Echter is er zojuist wel geld van mijn ov-chipkaart afgeschreven. Hoe zit dit? En kan ik dit terug vragen?
Graag gedaan 🙂
Ik heb het probleem van bdh inmiddels opgelost (met dank aan Ruud NS 🙂 ). Door een complexe technische fout bleek hij de NS Extra mail niet ontvangen te hebben. Ik heb dit hersteld zodat het in de toekomst goed zal gaan. Ook heb ik hem 2 couponcodes gestuurd voor de Weekend dagkaart.

Mijn hartelijke dank!
Ik heb het probleem van bdh inmiddels opgelost (met dank aan Ruud NS 🙂 ). Door een complexe technische fout bleek hij de NS Extra mail niet ontvangen te hebben. Ik heb dit hersteld zodat het in de toekomst goed zal gaan. Ook heb ik hem 2 couponcodes gestuurd voor de Weekend dagkaart.
Ik heb het even nagevraagd en zoals verwacht, mag je deze Weekend dagkaart ook op het Nederlandse traject van Abellio gebruiken.
bdh, zou je me in een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer kunnen sturen? Dan ga ik voor je nakijken waarom je geen mail ontvangen hebt. Je kunt me een bericht sturen door op mijn naam te klikken.

bdh, ik wacht nog steeds op terugkoppeling vanuit de marketingafdeling. Zodra ik meer weet stuur ik je meteen een privébericht.
Je kunt de kaarten/actiecodes ook weggeven. De gedachte achter de actie is zelfs dat je samen met een ander een dag weg gaat.

Bedankt! 🙂
Reputatie 4
Badge
Je kunt de kaarten/actiecodes ook weggeven. De gedachte achter de actie is zelfs dat je samen met een ander een dag weg gaat.
Kun je die 1e klas weekend dagkaart ook aan iemand anders geven of is het persoonsgebonden?
Ik heb het even nagevraagd en zoals verwacht, mag je deze Weekend dagkaart ook op het Nederlandse traject van Abellio gebruiken.

bdh, zou je me in een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer kunnen sturen? Dan ga ik voor je nakijken waarom je geen mail ontvangen hebt. Je kunt me een bericht sturen door op mijn naam te klikken.
Reputatie 7
Badge +4
http://www.ns.nl/reisinformatie/actuele-situatie-op-het-spoor
Kijk bij de verstoring van RotterdamCS/Den Haag CS - UtrechtCS
Dit duurt zeker niet tot 13 mei.
De ICdirect is toeslagvrij vanwege de omvangrijke werkzaamheden tussen DenHaag/ Rotterdam en Utrecht. Dit is behoorlijk lastig, want het is een belangrijke verbinding tussen drie grote steden. Vertrek uit Gouda kan zelfs alleen met bussen, want ook Alphen-Gouda is geen alternatief. Hou daar wel rekening mee. De ICDirect is toeslagvrij omdat veel mensen moeten omreizen met deze trein. Rotterdam-Utrecht gaat onder meer met de ICDirect via Schiphol. Het zou wel eens druk kunnen worden.

Dank voor deze informatie. Maar waar ik ik deze informatie verifiëren? Ik kan op de NS-site hier nergens iets over vinden. En tot hoelang duurt die regeling dan? Ik reis bijv. op 13 mei.
Reputatie 7
Badge +4
De ICdirect is toeslagvrij vanwege de omvangrijke werkzaamheden tussen DenHaag/ Rotterdam en Utrecht. Dit is behoorlijk lastig, want het is een belangrijke verbinding tussen drie grote steden. Vertrek uit Gouda kan zelfs alleen met bussen, want ook Alphen-Gouda is geen alternatief. Hou daar wel rekening mee. De ICDirect is toeslagvrij omdat veel mensen moeten omreizen met deze trein. Rotterdam-Utrecht gaat onder meer met de ICDirect via Schiphol. Het zou wel eens druk kunnen worden.
Reputatie 5
Badge
De IC Direct is a.s. zaterdag en zondag toeslagvrij. 🙂

Reageer