beantwoord

Extra voordeel voor jou als abonnementshouder

• 12 maart 2020
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Geachte moderator, Tot mijn genoegen ontving ik do 12 mrt 2020 een email met een drietal aanbiedingen. Mijn verbazing na het lezen van de email was groot. Mijn partner ontving reeds op 12 maart een gelijke email echter met uitgebreide aanbieding waarin ook oa een meereiskorting werd aangeboden. Dit deel ontbreekt echter, tot mijn vebazing, in mijn aanbieding. Is daar een heldere omschrijving voor beschikbaar

icon

Beste antwoord door Jouke NS 12 maart 2020, 21:50

Hallo HendrikdeOude en welkom bij de NS Community. 

Zoals Jeroen al aangeeft worden er bij de meeste NS Extra acties verschillende versies verstuurt waardoor er dus ook een verschil kan ontstaan tussen jouw acties en de acties van jouw partner. Daar is vanuit ons als Klantenservice helaas niets aan te doen. Wij kunnen de acties niet nasturen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

Ja, er zijn verschillende versies die verstuurd worden en u heeft dus een andere versie gekregen dan uw partner.

Hallo HendrikdeOude en welkom bij de NS Community. 

Zoals Jeroen al aangeeft worden er bij de meeste NS Extra acties verschillende versies verstuurt waardoor er dus ook een verschil kan ontstaan tussen jouw acties en de acties van jouw partner. Daar is vanuit ons als Klantenservice helaas niets aan te doen. Wij kunnen de acties niet nasturen. 

Reageer