beantwoord

Feedback knop test

• 28 september 2017
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Ik doe mee aan de test met de feedback knop op mijn mobiel traject Groningen Zwolle.
Wanneer ik feedback wil geven wordt mij nooit iets gevraagd over wie ik ben of over traject ik het heb.
Niemand kan mij vertellen hoe dit werkt en of de feedback dus wel goed kan worden verwerkt.
Alle tips zijn welkom.
Test duurt een jaar dus ik heb nog wel even de tijd.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 28 september 2017, 20:24

Hallo Verwp01 en welkom op het NS Serviceforum.

Wat leuk dat je meedoet met de Feedback Loop proef! Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet op de hoogte ben van de technische achtergrond van deze proef, maar ik begreep dat bij het aanmelden er wordt gevraagd om jouw e-mailadres, jouw postcode en jouw leeftijd e.d. Op basis hiervan wordt een profiel opgesteld, waarbij het niet noodzakelijk is om te weten wie jij precies bent per feedback melding. Alle meldingen worden op basis van jouw telefoonnummer gekoppeld aan jouw account. De feedback wordt wel goed verwerkt, dit loopt helemaal automatisch. Heb jij je ook aangemeld via de bovenstaande link?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Verwp01 en welkom op het NS Serviceforum.

Wat leuk dat je meedoet met de Feedback Loop proef! Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet op de hoogte ben van de technische achtergrond van deze proef, maar ik begreep dat bij het aanmelden er wordt gevraagd om jouw e-mailadres, jouw postcode en jouw leeftijd e.d. Op basis hiervan wordt een profiel opgesteld, waarbij het niet noodzakelijk is om te weten wie jij precies bent per feedback melding. Alle meldingen worden op basis van jouw telefoonnummer gekoppeld aan jouw account. De feedback wordt wel goed verwerkt, dit loopt helemaal automatisch. Heb jij je ook aangemeld via de bovenstaande link?
Hoi Thomas,

Ik heb een email gekregen van TNS Nipo met de kop "U bent geselecteerd voor de Feedback Loop proef "dus ik ben bekend.
Duidelijk verhaal van jouw zijde dus ik ga er vanuit dat het allemaal goed komt.
In sommige gevallen kan je namelijk tijdens de feedback ook treinstel nummer invoeren wanneer en over de reinheid gevraagd wordt.

Zo ziet de feedback er ongeveer uit.

Reputatie 7
Fijn om dit ook even te zien, ik ben zelf namelijk niet aangemeld, maar laat ik dat maar eens doen! Is de app omgeving duidelijk genoeg, of heb jij nog verbeterpunten? Deze speel ik met alle liefde door, zodat het gebruikersvriendelijk kan worden opgezet in de toekomst.
Nu ik weet hoe het een beetje gekoppeld is aan mijn profiel zie ik op dit moment geen dingetjes.
Het enige ding waar ik nog niet achter ben is dat ik een push bericht krijg om de feedback in te vullen met de kreet hoe was je reis terwijl de trein nog niet eens vetrokken is.
Top de app , gaat perfect zo met "mijn reizen " en alle functies erom heen.
Het zou mooi zijn wanneer ik mijn Mobility Mix kaart van de werkgever gekoppeld zou kunnen krijgen aan de NS app.
Goede communicatie is de beste reclame die er is dus duidelijke uitleg aan de klanten is van belang.
Jullie webcare afdeling is ook een verademing mocht er wat zijn.

Reageer