beantwoord

Fout bij aanvraag NS Extra

Ik heb mij zojuist aangemeld voor NS Extra. Om de aanvraag definitief te bevestigen wordt er gevraagd op de link in de ontvangen mail te klikken. Als ik dat doe, krijg ik de melding:

"Er is een fout opgetreden.
Wij hebben uw NS Extra aanmelding al in behandeling genomen."

Gaat het nu 'toch' goed, of moet ik zelf nog iets doen?

Overigens: bij aanvraag van mijn vrouw krijg ik dezelfde melding!

Krijg ik overigens een bericht als e.e.e.a definitief is?
icon

Beste antwoord door Laura NS 27 juni 2016, 21:47

Wellicht niet helemaal juist geformuleerd, maar ik bedoel het als volgt:

"Er is een fout opgetreden" - deze melding komt in beeld, omdat de aanvraag niet nogmaals gedaan kan worden.

"Wij hebben uw NS Extra aanmelding al in behandeling genomen" - betekent dat de aanvraag inmiddels wel is gelukt.

Deze melding samen betekent dus dat de aanvraag in goede orde is ontvangen.
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 3
Afarensis, ik ben blij dat je positief bent!

Ook voor nypels heb ik het nu in orde kunnen maken.
Ik ben toch wel verrast door de snelle en prettige manier van communiceren. Laatst moest ik 20 dagen op een antwoord van Telfort wachten 😞 Laat ze hier een voorbeeld aan nemen 🙂
Reputatie 3
Wellicht niet helemaal juist geformuleerd, maar ik bedoel het als volgt:

"Er is een fout opgetreden" - deze melding komt in beeld, omdat de aanvraag niet nogmaals gedaan kan worden.

"Wij hebben uw NS Extra aanmelding al in behandeling genomen" - betekent dat de aanvraag inmiddels wel is gelukt.

Deze melding samen betekent dus dat de aanvraag in goede orde is ontvangen.
Prima hoor, zie ook mijn antwoord op je privé bericht. Maar om nu te zeggen dat de melding correct is als er staat 'Er is een fout opgetreden', dat lijkt mij niet echt logisch.
Maar goed, wellicht wat technische aanloopprobleempjes, kan gebeuren... In ieder geval, bedankt voor de moeite en snelle reactie.

Bovenstaande melding is dus correct, de aanvraag is dan gelukt.

Dus mensen krijgen een e-mail met een vaak niet-klikbare link. Surfen ze vervolgens alsnog naar dat adres, krijgen ze een foutmelding waaruit ze moeten afleiden dat het juist goed is gegaan? - Iemand bij NS heeft er weer een mooie pestbende van gemaakt. Sjongejonge.
Reputatie 3
Ik ben blij dat het gelukt is, M Vos Amf.

Ik heb ook voor afarensis gekeken en de aanvraag is goed gegaan. Het klopt dat er daarna geen bevestigingsmail meer gestuurd wordt.

Bovenstaande melding is dus correct, de aanvraag is dan gelukt.
Welkom op het NS Serviceforum, afarensis!

Spijtig om te lezen dat het nog steeds niet lukt. In sommige gevallen is het een paar keer opnieuw proberen of bijvoorbeeld via een andere browser, maar ik begrijp hieruit dat het gewoonweg echt niet lukt.

Wij kunnen het ook voor je proberen en hetzelfde geldt voor jou, M Vos Amf. Jullie kunnen hiervoor het snelste contact opnemen met onze telefonische Klantenservice via 030 - 751 51 55, Twitter, Facebook of Chat. De reactie snelheid ligt bij deze kanalen het hoogst. Mochten jullie het toch liever bij het forum willen houden dan mogen jullie mij een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag jullie NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer. Hou er rekening mee dat een antwoord / oplossing via het forum langer kan duren, omdat ik niet altijd aanwezig ben.

P.S. ik heb je topic naar het subforum NS Extra verplaatst om de vindbaarheid voor andere forumleden te vergroten.
Het is inmiddels gelukt via een G-mail account op mijn tablet. Blijft vreemd en onacceptabel dat het in normale up-to-date webmail en mailprogramma's niet werkt.
Reputatie 3
Welkom op het NS Serviceforum, afarensis!

Spijtig om te lezen dat het nog steeds niet lukt. In sommige gevallen is het een paar keer opnieuw proberen of bijvoorbeeld via een andere browser, maar ik begrijp hieruit dat het gewoonweg echt niet lukt.

Wij kunnen het ook voor je proberen en hetzelfde geldt voor jou, M Vos Amf. Jullie kunnen hiervoor het snelste contact opnemen met onze telefonische Klantenservice via 030 - 751 51 55, Twitter, Facebook of Chat. De reactie snelheid ligt bij deze kanalen het hoogst. Mochten jullie het toch liever bij het forum willen houden dan mogen jullie mij een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag jullie NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer. Hou er rekening mee dat een antwoord / oplossing via het forum langer kan duren, omdat ik niet altijd aanwezig ben.

P.S. ik heb je topic naar het subforum NS Extra verplaatst om de vindbaarheid voor andere forumleden te vergroten.
Zover zijn mijn vrouw en ik niet eens gekomen: klikken op de links in de ontvangen mails is niet eens mogelijk. De NS blijft zich blameren.
Dit zal vermoedelijk aan je mailprogramma liggen. Want ikzelf heb gewoon een werkende link in mijn mailbox gekregen.
Bij mij werkte het niet. Niet in webmail, niet op mijn mobiel en niet in 2 verschillende mailprogramma's op mijn pc. Zo'n link hoort overal, platformonafhankelijk te werken. Zo niet dan is het een ondeugdelijk product.
Reputatie 5
Badge
Geen werkende link, want je moet hem zelf plakken in je webbrowser.
Is dit een reactie op mij? Want mijn link werkte wel 😉
Geen werkende link, want je moet hem zelf plakken in je webbrowser.
Reputatie 5
Badge
Zover zijn mijn vrouw en ik niet eens gekomen: klikken op de links in de ontvangen mails is niet eens mogelijk. De NS blijft zich blameren.
Dit zal vermoedelijk aan je mailprogramma liggen. Want ikzelf heb gewoon een werkende link in mijn mailbox gekregen.
Ik heb het inmiddels met 4 verschillende browsers geprobeerd, ook met Firefox, maar helaas, steeds dezelfde melding,
Ik heb mij zojuist aangemeld voor NS Extra. Om de aanvraag definitief te bevestigen wordt er gevraagd op de link in de ontvangen mail te klikken. Als ik dat doe, krijg ik de melding:

Gaat het nu 'toch' goed, of moet ik zelf nog iets doen?

Overigens: bij aanvraag van mijn vrouw krijg ik dezelfde melding!

Krijg ik overigens een bericht als e.e.e.a definitief is?

Die melding kreeg ik ook bij IE maar via Firefox ging het wel goed.
Op mijn mobiel zag ik behalve de berichtkop niets, op mijn pc een niet aanklikbare link. Met een handmatige copy/paste lukte het wel. Zo moet het natuurlijk niet.

Reageer