beantwoord

Gebruiksdatum weekend dagkaarten NS Extra

• 19 september 2016
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Beste mevrouw/meneer,

ik heb zojuist een aanbieding van NS Extra ontvangen.
Het gaat om 2 weekend dagkaarten voor € 25,00. Deze zijn te gebruiken t/m 27 november 2016.
Als ik deze wil bestellen, moet ik dan ook al een gebruiksdatum aangeven? Want ik weet nu nog niet wanneer ik ze zou willen gebruiken namelijk.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Patrick Janssen
icon

Beste antwoord door Slidestops 19 september 2016, 14:16

Deze exclusieve NS Extra aanbieding is te bestellen t/m 30 september. De gekochte kaarten zijn te besteden op een dag in het weekend t/m zondag 27 november. Als weekend geldt: van vrijdagavond 18.30 uur tot maandagochtend 4.00 uur.

Dat betekent - t/m 30 september kunt u hem bestellen, als u besteld dient u gelijk de datum aan te geven, die datum mag uiterlijk 27 november zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Deze exclusieve NS Extra aanbieding is te bestellen t/m 30 september. De gekochte kaarten zijn te besteden op een dag in het weekend t/m zondag 27 november. Als weekend geldt: van vrijdagavond 18.30 uur tot maandagochtend 4.00 uur.

Dat betekent - t/m 30 september kunt u hem bestellen, als u besteld dient u gelijk de datum aan te geven, die datum mag uiterlijk 27 november zijn.
dat is jammer, aangezien ik nu nog niet weet wanneer ik de dagkaart wil gebruiken.
Ik had gehoopt dat het mogelijk zou zijn om dit later in te vullen, zodat ik zelf kan bepalen wanneer ik de kaart wil gebruiken. Op deze manier heeft het niet veel zin voor mij helaas....
Als ik via de NS Spoordeelwinkel bestel is namelijk wel mogelijk om de kaart/vouchter op een later moment te activeren (dus op het moment dat ik deze wil gebruiken), als dit maar voor de vervaldatum is gebeurd.

Reageer