beantwoord

Geen acties, mails, aanbiedingen of gratis toeslagen van NS Extra ontvangen.

• 5 december 2018
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 4
Ik ontvang al tijden geen acties, mails, aanbiedingen of gratis toeslagen van NS Extra, terwijl ik wel geregistreerd sta. Ik heb sinds september geen studentenreisproduct meer (ik heb mijn studie afgerond), maar wel een dal voordeelabonnement.

Als ik mij wil registreren met mij OV-Chipkaartnummer staat er namelijk al dat ik geregistreerd sta.

Kan iemand dit voor mij uitzoeken. Wil ook wel is een 1e klas toeslag ontvangen. Ik heb er de afgelopen jaren genoeg voor betaald.
icon

Beste antwoord door johnnyvtz1990 5 december 2018, 22:00

Opgelost dankzij Erryt NS.
Bekijk origineel

7 reacties

Ja hoor, de Upgrade mag je, ondanks dat je geen student meer bent, gewoon gebruiken 🙂
Reputatie 4
Dat begrijp ik. Ik weet dat er een aantal test zijn gedaan en het kan zijn dat dit hier ook onderdeel van is. Niet alle acties worden aan iedereen aangeboden. Vind je het goed om de volgende mailing even af te wachten?
Ik heb namelijk een 1e klas upgrade ontvangen. Ik neem aan dat deze ook gewoon bij een dal voordeelabonnement geldig is, ondanks dat het een mail was die gericht was aan studenten?
Reputatie 4
Dat begrijp ik. Ik weet dat er een aantal test zijn gedaan en het kan zijn dat dit hier ook onderdeel van is. Niet alle acties worden aan iedereen aangeboden. Vind je het goed om de volgende mailing even af te wachten?
Ja geen probleem.
Reputatie 4
Graag gedaan!
Ik ontving vandaag weer mail met NS Extra. Dit betrof echt wel een mail die gericht is op studenten. Ik ben inmiddels geen student meer. Ik zou daarom graag aanbiedingen ontvangen die in zijn algemeenheid zijn bedoeld. Weet namelijk dat er nog wel is verschil zit tussen aanbiedingen voor studenten en normale dal voordeel abonnementhouders (wat ik nu ben).
Graag gedaan!
Reputatie 4
Opgelost dankzij Erryt NS.

Reageer