beantwoord

Geen couponcode ontvangen voor gratis dagkaart

Geachte heer/mevrouw,

Ongeveer twee maanden geleden ontving ik een brief van de NS dat ik een gratis dagkaart zou krijgen indien ik binnen een bepaalde periode met de NS zou reizen. Ik heb binnen die periode gereisd, maar nooit een mail ontvangen met daarin de couponcode voor een gratis dagkaart. Omdat ik deze week naar Amsterdam moet reizen zou het fijn zijn alsnog die gratis dagkaart te kunnen gebruiken. Kan de couponcode alsnog worden toegestuurd?

Groetjes,

JSNS
icon

Beste antwoord door Jouke NS 18 juni 2018, 13:01

Hallo jsns en welkom bij de NS community.

Ik wil je er allereerst op wijzen dat je naam niet voldoet aan de huisregels. Je kunt me een privébericht sturen met een geldige naam, dan pas ik dit voor je aan. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor stuur privébericht.

Voor zover ik op basis van deze informatie na kan gaan zou je na afloop van de periode de Dagkaart moeten ontvangen. Dat betekend dat je de volledige periode af dient te wachten voordat je de beloning krijgt. Via onze Klantenservice kun je dit beter laten uitzoeken.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo jsns en welkom bij de NS community.

Ik wil je er allereerst op wijzen dat je naam niet voldoet aan de huisregels. Je kunt me een privébericht sturen met een geldige naam, dan pas ik dit voor je aan. Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor stuur privébericht.

Voor zover ik op basis van deze informatie na kan gaan zou je na afloop van de periode de Dagkaart moeten ontvangen. Dat betekend dat je de volledige periode af dient te wachten voordat je de beloning krijgt. Via onze Klantenservice kun je dit beter laten uitzoeken.
Helaas heb ik geen reactie ontvangen van je, @js vraag. Ik heb inmiddels je username aangepast naar iets wat wel voldoet aan de huisregels. Mocht er alsnog behoefte zijn aan contact wil ik je adviseren dit via de Klantenservice te doen.

Reageer