beantwoord

Geen link ns extra

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Al 2 x is er mee gezegd dat ik een link per email zou krijgen maar tot op heden nog steeds niks ontvangen....
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 30 juni 2016, 14:04

De link in de mail is aangepast. Als je nog problemen hebt kun je via de aanmeldpagina de mail opnieuw laten versturen.
Zie https://forum.ns.nl/ns-extra-35/vanaf-27-juni-2016-ns-extra-25211
Bekijk origineel

15 reacties

De link in de mail is aangepast. Als je nog problemen hebt kun je via de aanmeldpagina de mail opnieuw laten versturen.
Zie https://forum.ns.nl/ns-extra-35/vanaf-27-juni-2016-ns-extra-25211
Ook hier niets ontvangen terwijl ik mij lang geleden al heb aangemeld. Ook niets in spam folder beland. Graag ontvang ik nogmaals de link voor de eerste klas actie.
Badge +3
Niet iedereen krijgt alle acties van NS Extra. Ik heb hem ook niet ontvangen maar wel weer andere 'extraatjes' zoals die weekend-challenges en dergelijke.

In Mijn NS staat gewoon dat NS Extra actief is, en mijn e-mail adres klopt.
Reputatie 7
Badge +3
Niet iedereen krijgt alle acties van NS Extra. Ik heb hem ook niet ontvangen maar wel weer andere 'extraatjes' zoals die weekend-challenges en dergelijke.

In Mijn NS staat gewoon dat NS Extra actief is, en mijn e-mail adres klopt.

Bij aanmelding voor NS-extra voor 9 december jl zou je een upgrade 1e klas krijgen. Dit weet ik omdat ik mij in de 1e week van december met mijn nieuwe kaart hebt aangemeld. De beloofde welkomstmail met de upgrade (nog) niet ontvangen.
Vreemd, MoDe. In je MijnNS-account staat het wel goed geregistreerd? In dat geval wil ik je adviseren om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice.
Ik heb gechat met de klantenservice en werd doorverwezen naar het 030 nummer. Daar heb ik minutenlang in de wacht gehangen en kreeg steeds niemand ad lijn. Ik ben het zat om nog een keer terug te bellen, ik wil graag geholpen worden zonder dat het me tientallen euro's beltegoed kost.
Badge +3
Dat valt mee, want het kost je niets meer dan iemand anders bellen. Maar goed, ik weet niet hoe groot je minutenbundel is, of dat je zelfs misschien met een prepaid kaart belt, dan kan het aardig oplopen inderdaad.

Lang in de wacht kan gebeuren. Later op de avond is het meestal rustiger en word je snel geholpen.
Nee hoor, hier weer ruim 20 min gewacht en toen maar weer opgegeven.
Dat je ook niet hoort hoeveel wachtenden er nog voor je zijn helpt ook niet mee.
Belabberde klantenservice van NS!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +3
Vreemd, MoDe. In je MijnNS-account staat het wel goed geregistreerd? In dat geval wil ik je adviseren om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice.
Staat nu goed geregistreerd en heb NS extra zowel op mijn verlopen als op mijn nieuwe OV.
Reputatie 7
Badge +3
Nee hoor, hier weer ruim 20 min gewacht en toen maar weer opgegeven.
Dat je ook niet hoort hoeveel wachtenden er nog voor je zijn helpt ook niet mee.
Belabberde klantenservice van NS!!!!!!!!!!!!!!!

Goede ervaringen klantenservice @ns_online en facebook-ns (pb)
kneusje, de wachttijd staat inderdaad op ongeveer 2 minuten op dit moment. Je kunt ook via een ander kanaal contact met ons opnemen. Waarom ben je van chat naar de telefonische klantenservice doorverwezen? Als je overigens doelt op de gratis upgrade, deze worden alleen aan reizigers hestuurd die zich net aangemeld hebben voor NS Extra.
Goed om te weten dat je zulke goede ervaringen hebt met ons social media team, MoDe 🙂
Badge +3
Als je Gmail gebruikt komen de mails van NS Extra meestal aan in Promotions/Reclame (dus niet in een of andere spambox). Wellicht helpt dat?

Overigens krijgt alleen een geselecteerde groep die acties. Ik kreeg ook een andere (meereisretourtje naar een paar bestemmingen).
Reputatie 7
Badge +3
kneusje, de wachttijd staat inderdaad op ongeveer 2 minuten op dit moment. Je kunt ook via een ander kanaal contact met ons opnemen. Waarom ben je van chat naar de telefonische klantenservice doorverwezen? Als je overigens doelt op de gratis upgrade, deze worden alleen aan reizigers hestuurd die zich net aangemeld hebben voor NS Extra.
Ik heb mij begin deze maand met andere ov-kaart aangemeld voor NS-extra en geen upgrade ontvangen, net als een aantal anderen. In diverse topics zijn vragen gesteld over deze upgrade.
Klopt inderdaad, MoDe. Als je de upgrade niet ontvangen hebt, dan adviseer ik je om even contact op te nemen met ons webcare team.

Reageer