beantwoord

Geen mail ontvangen na NS Extra reischallenge

• 26 november 2016
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Ook ik heb nooit de mail gekregen hoe ik de €2,50 kon ophalen
Het wordt me in de discussie ook niet duidelijk hoe ik moet handelen
icon

Beste antwoord door Miriam NS 27 november 2016, 11:36

Hallo Ivanbemmel en welkom op het Serviceforum.

Ik begrijp dat je ook mee hebt gedaan aan de NS Extra Reischallenge. Wanneer je hebt voldaan aan de voorwaarden in de eerste mail ontvang je inderdaad een tweede mail met instructies voor het ontvangen van de €2,50. Heb je ook al gekeken in de Spam of ongewenste mail? Wanneer je de mail ook hier niet terug kunt vinden wil ik je vragen mijn collega Ruud even een bericht te sturen zoals in dit topic ook staat aangegeven. Je kunt hem een bericht sturen door te klikken op zijn naam en vervolgens 'Stuur bericht'.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Ivanbemmel en welkom op het Serviceforum.
Ik begrijp dat je ook mee hebt gedaan aan de NS Extra Reischallenge. Wanneer je hebt voldaan aan de voorwaarden in de eerste mail ontvang je inderdaad een tweede mail met instructies voor het ontvangen van de €2,50. Heb je ook al gekeken in de Spam of ongewenste mail? Wanneer je de mail ook hier niet terug kunt vinden wil ik je vragen mijn collega Ruud even een bericht te sturen zoals in dit topic ook staat aangegeven. Je kunt hem een bericht sturen door te klikken op zijn naam en vervolgens 'Stuur bericht'.
Klopt. Als je mij de gegevens nog stuurt lvanbemmel, dan ga ik het voor je na!

Reageer