beantwoord

Geen upgrade 1e klas ontvangen

• 20 juli 2017
  • 9 reacties
  • 351 Bekeken

Ik heb me aangemeld voor NS extra maar nooit de upgrade naar 1e klas ontvangen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 20 juli 2017, 22:20

U kunt het beste even direct contact opnemen met de klantenservice om te vragen waarom u geen e-mail over de upgrade hebt ontvangen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

9 reacties

En nee, hij zit niet in mijn spam en ik heb me al denk ik een maand geleden aangemeld
Badge +3
U kunt het beste even direct contact opnemen met de klantenservice om te vragen waarom u geen e-mail over de upgrade hebt ontvangen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Goedemorgen MBKe, welkom op het Serviceforum!

Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice, en ben je al tot een oplossing gekomen?
goedemiddag ik ben Meseret. ik wil graag met ns-obonnement stopen.
ik heb NS-abonnement ov-chipkaart.maar ik wil graag met abonnement stopen.
Dan wil ik je aanraden even contact met onze klantenservice op te nemen meseret, alle opties vind je hier.

Heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice, en ben je al tot een oplossing gekomen?

Nee

De actie loopt tot eind juli dus heeft weinig zin, of kan ik verkenging krijgen?
Als jij hem nooit hebt ontvangen, kunnen we daar wel wat op verzinnen MBKe. Ik wil je echt aanraden om even contact op te nemen dan kijken mijn collega's wat er mogelijk is.

Reageer