beantwoord

Geld retour

• 26 januari 2016
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Ik zou €5 retour krijgen omdat ik twee keer in oktober gereisd heb. Maar in de automaat staat bij bestelling ophalen niets.
Dat zou ik nog wel tot een jaarbasis november 015 kunnen doen.
icon

Beste antwoord door Inge NS 26 januari 2016, 19:35

Ik heb het even nagekeken aan de hand van je persoonlijke gegevens en zie dat je op 9 december 2015 een retourbedrag voor NS Extra hebt opgehaald bij de kaartautomaat. Ik heb de dubbele topics die je over dit onderwerp hebt geopend overigens verwijderd i.v.m. het overzicht. Zou je je vragen over dit retourbedrag verder in dit topic willen stellen?
Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het forum Margriet Hennekens! Kan je toelichten waarom je €5,- retour zou krijgen voor de reizen die in oktober gemaakt hebt?
Klinkt als NS Extra.
Ja daar heb ik dus een mail voor ontvangen ivm NS extra. Zou die via bestelling ophalen kunnen opladen. Maar er staat niets klaar als ik dat probeer en dat zou nog tot nov 2016 kunnen.
Je mag mij wel even een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en kaartnummer. Dan check ik voor je of het bedrag wel/niet is klaargezet. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, dan kom je op mijn profiel terecht, waar je mij via de knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.
Ik heb het even nagekeken aan de hand van je persoonlijke gegevens en zie dat je op 9 december 2015 een retourbedrag voor NS Extra hebt opgehaald bij de kaartautomaat. Ik heb de dubbele topics die je over dit onderwerp hebt geopend overigens verwijderd i.v.m. het overzicht. Zou je je vragen over dit retourbedrag verder in dit topic willen stellen?

Reageer