Ik weet zeker dat ik ben uitgecheckt, omdat ik terug moest lopen door het station en dus weer in- en uitgecheckt heb. Hoe kan ik dan inchecken als ik niet uitgecheckt heb????
Maar mooi, zo'n mail, ik klik dus op de link. Kijk nog even voor de zekerheid in MIJN OV, zie inderdaad geen uitcheck staan, rarara.
Dan toch maar het geld terug gaan vragen. Vul ik aankomststation in, wordt er gemeld:
Let op: Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.
Nou vraag ik je: NS stuurt een mail, alles is ingevuld behalve uitstapstation, en dan deze melding!
Laat die ene euro maar zitten, maar raar is het wel. Jullie sturen de mail, dan is het wel handig dat het ook werkt!
Meestal blije treinreiziger, J. Postma
Wat er precies aan de hand is, is mij ook niet helemaal duidelijk. Je zou even contact kunnen opnemen met de klantenservice zodat één van mijn collega's met je mee kan kijken. Dit kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Daarnaast hebben we ook een Livechat (doordeweeks van 08:00 - 21:00, zaterdag van 09:00 - 17:00).
U kunt het het makkelijkste nakijken met een account op ov-chipkaart, daar zijn alle handelingen bij alle vervoerders te zien en is het makkelijk na te gaan wat er precies is gebeurd.
Op 13 november j.l. vergeten uit te checken bij de GVB om 14.59
en om 11.54.
Naar de servicebalie gegaan op het CS Amsterdam. Omdat dit het GVB betrof konden
zij me niet helpen en hebben een uitdraai gemaakt van de situatie.
Ik hoor graag van u.
vriendelijke groet
Dorien Rijke
Op 13 november j.l. vergeten uit te checken bij de GVB om 14.59
en om 11.54.
Naar de servicebalie gegaan op het CS Amsterdam. Omdat dit het GVB betrof konden
zij me niet helpen en hebben een uitdraai gemaakt van de situatie.
Ik hoor graag van u.
vriendelijke groet
Dorien Rijke
Hoi Kastanje8Kr,
Dit forum is van NS, dus ook hier kun je niet terecht voor een gemiste uitcheck bij het GVB.
Normaal gesproken zou je dit moeten kunnen laten corrigeren via https://uitcheckgemist.nl
Mocht je er niet uitkomen, zou ik je aanraden contact op te nemen met het GVB.
Zie ook https://www.gvb.nl/klantenservice/uitcheck-gemist
Als ik reageer op de mail dat ik vergeten ben uit te checken krijg ik iedere keer te zien dat er een technisch probleem is en ik het later nog een keer moet proberen.
Dit duurt al weken. Wanneer is het probleem opgelost of op welke wijze kan ik het anders terugvragen?
op 9 maart ben ik van dordrecht naar rotterdam gereden. Heb uitgecheckt om de trein naar Parijs te nemen.
Moest echter weer inchecken omdat ik naar perron terug moest voor Parijs en in de hal stond. Daar weer ingecheckt. Daarna met mijn Parijs reisticket in de trein gestapt en dus niet uitgeckeckt bij Rotterdam.
Probeer nu de kosten terug bij vergeten uit te checken te claimen mar ik kan daar nu nog steeds niets doen. Moet wachten tot het zichtbaar is ? duurt al bijna een maand lang.
Graag actie van uw kant.
Met vriendelijke groet,
Marianne de Bruijn
Moest echter weer inchecken omdat ik naar perron terug moest voor Parijs en in de hal stond.
U had door de poortjes moeten gaan met de code op uw Thalys ticket en niet moet inchecken.
Wellicht het beste om even contact op te nemen met de Klantenservice als het al een maand geleden is want dat lijkt me niet normaal.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.