beantwoord

geld terug vergeten uit te checken

  • 6 juli 2016
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hi!

Ik heb een mail gekregen dat ik ben vergeten om uit te checken, en dat ik, omdat ik lid ben van NS Extra, dit kan terug vragen.
Nu geeft het formulier aan dat er geen reis moment bekend is bij jullie, op het door jullie aangegeven moment in de mail.
Het kenmerk is 5025640459

Mvg
Eva wolters
icon

Beste antwoord door Miriam NS 6 juli 2016, 11:41

Hallo elm, welkom op het Serviceforum. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld correct in en uitchecken. Ik wil je adviseren even conatct op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via 030 751 51 55, social media of chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo elm, welkom op het Serviceforum. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld correct in en uitchecken. Ik wil je adviseren even conatct op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via 030 751 51 55, social media of chat.

Reageer