beantwoord

Geldigheid upgrade 2e klas naar 1e klas

Vraag: hoe lang is de geldigheid van de coupon? enerzijds wordt gesproken tot en met 31 oktober, anderzijds zie ik als datum staan 29 februari 2916.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 14 september 2015, 11:45

Hoi Rieksoostijen.

Met deze code kun je via deze pagina tot en met 30 november 2015 een couponcode bestellen. Deze couponcode kun je dan weer t/m 31 december 2015 verzilveren tot een e-ticket, en met het e-ticket kun je een datum kiezen tot en met 29 februari 2016.

Is zo je vraag beantwoord?

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Misschien kunt ook even aangeven waar u die twee data ziet staan?
Welkom op het forum rieksoostijen!

Ik ben ook benieuwd waar je deze twee data precies ziet staan. De couponcode voor een Upgrade van 2e naar 1e klas voor deelnemers van NS Extra is tot en met 30 november 2015 te bestellen. Deze couponcode kan vervolgens tot en met 31 december 2015 worden ingewisseld voor een e-ticket.

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Als je naar de upgrade-site gaat www.ns.nl/upgradensextra zie je vervolgens onder: voorwaarden: met het verkregen reisproduct kunt u t/m 29 februari 2016 reizen.
Reputatie 4
Badge
Dan verwacht ik dat je tot 2 maanden in de toekomst een e-ticket kunt bestellen dus op 31 december voor 29 februari.

Pas bij deze upgrade trouwens op dat hij alleen geldig is in NS treinen en niet bij andere vervoerders. Wanneer komt de optie "alleen NS treinen" in de reisplanner? Ik zie trouwens nergens dat deze upgrade alleen te koop is met code, dus mag je hem ook gewoon kopen voor een tientje? Dat is een stuk goedkoper dan de reguliere toeslagen 1e klas.
Inge NS: mag ik ook van jou een reactie horen? Klopt het dat de couponticket t/m 29 februari 2016 kan worden gebruikt?
Hoi Rieksoostijen.

Met deze code kun je via deze pagina tot en met 30 november 2015 een couponcode bestellen. Deze couponcode kun je dan weer t/m 31 december 2015 verzilveren tot een e-ticket, en met het e-ticket kun je een datum kiezen tot en met 29 februari 2016.

Is zo je vraag beantwoord?
Ja, bedankt!
Mooi zo!

Reageer