beantwoord

Gratis dagkaart eerste klas

• 7 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

Zowel mijn vrouw als ik reizen als meer dan 10 jaar met een NS-abonnement en alleen ik kreeg het volgende aanbod: "We zijn blij dat u al meer dan 10 jaar met een NS-abonnement reist en hopen dat u dit met veel plezier doet. We willen u als trouwe klant èn als deelnemer aan NS Extra graag bedanken met een cadeautje".
Waarom krijgt mijn vrouw dit aanbod niet?
icon

Beste antwoord door Tochjo 7 augustus 2016, 11:01

U hebt dit cadeautje ontvangen omdat u bent aangemeld voor NS Extra. Als uw vrouw zich niet heeft aangemeld daarvoor, dan kan zij zulke cadeautjes niet ontvangen. Het kan ook zijn dat uw vrouw zich wel heeft aangemeld voor NS Extra, maar een ander cadeautje heeft ontvangen. Alle deelnemers aan NS Extra hebben willekeurig een cadeautje toegewezen gekregen; het is niet mogelijk deze te ruilen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U hebt dit cadeautje ontvangen omdat u bent aangemeld voor NS Extra. Als uw vrouw zich niet heeft aangemeld daarvoor, dan kan zij zulke cadeautjes niet ontvangen. Het kan ook zijn dat uw vrouw zich wel heeft aangemeld voor NS Extra, maar een ander cadeautje heeft ontvangen. Alle deelnemers aan NS Extra hebben willekeurig een cadeautje toegewezen gekregen; het is niet mogelijk deze te ruilen.
Hallo jaapenansdehaas, welkom op het Serviceforum.
Wat Tochjo aangeeft klopt inderdaad. Ik hoop dat ook je vrouw binnenkort een cadeautje zal ontvangen.

Reageer