beantwoord

Gratis kop koffie of thee

Mooie actie van NS: dit kreeg ik in mijn mailbox:
""We zijn blij dat u abonnementhouder bij NS bent! En daarom geven we u als deelnemer aan NS Extra graag een cadeautje.
Gratis kop koffie of thee
U ontvangt van ons een gratis kop koffie of thee naar keuze bij Kiosk op het station. Onderaan deze e-mail vindt u een bon voor een gratis warme drank. Als u deze bon print en inlevert bij een Kiosk filiaal op het station, dan krijgt u van ons een kop koffie of thee naar keuze.""
Bon uitprinten is wel erg 2015, misschien ook mogelijk om de bon te laten zien op je mobiel?
icon

Beste antwoord door Brian NS 4 augustus 2016, 19:40

Beste JackAmsterdam,

Welkom op het NS Serviceforum. Op dit moment moet dit ticket echt nog geprint worden. We proberen altijd wel onze producten en diensten te ontwikkelen en te verbeteren dus ik hoop dat het snel ook mogelijk is om dit vanaf een mobiele telefoon te scannen.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge
Miriam NS schreef:

@Johnny2014 Nee dat is niet het geval. Je kunt deze bon eenmalig gebruiken.

@MoDe Dat is jammer. Ik begrijp dat je een NS abonnement hebt? En op welk traject reis je regelmatig?

Utrecht Lunetten en reisde de afgelopen jaren ca 2x per maand in het weekend naar Heerlen/Maastricht. Had gemiddeld 1x per maand met werkzaamheden te maken op dat traject. Morgen weer prijs. Andere trajecten Utrecht Lunetten-Den Haag/Rotterdam,richting Amsterdam en richting Zwolle/Leeuwarden.
Reputatie 1
LauraR NS schreef:

Johnny2014 schreef:

En als ik de bons 30 x uitprint? en bij elk station bij de kiosk de bon inlever?

Dan ben je aan het frauderen, dus ik raad je aan dit niet te doen.

Ik zeg dat ik het doe, maar het blijkbaar wel.
Johnny2014 schreef:

En als ik de bons 30 x uitprint? en bij elk station bij de kiosk de bon inlever?

Dan ben je aan het frauderen, dus ik raad je aan dit niet te doen.
Reputatie 1
niek2 schreef:

MoDe schreef:

Geluksvogel!
Ik woon in Utrecht, heb al jaren last van werkzaamheden rondom Utrecht, maar nog nooit een thee/koffiebon o.i.d. ontvangen, terwijl ik heel veel last heb (gehad) van de werkzaamheden.

Hier hetzelfde, ik woon niet in Utrecht maar reis er wel 10 jaar naar toe/langs. Johnny, kan je twee koppen koffie met de bon halen? :D

Volgens mij wel Niek2? het is gewoon een bon met barcode en is geldig tot en met 25 oktober a.s.

Zullen we het gaan uitproberen? 😛
Reputatie 4
MoDe schreef:

Geluksvogel!
Ik woon in Utrecht, heb al jaren last van werkzaamheden rondom Utrecht, maar nog nooit een thee/koffiebon o.i.d. ontvangen, terwijl ik heel veel last heb (gehad) van de werkzaamheden.

Hier hetzelfde, ik woon niet in Utrecht maar reis er wel 10 jaar naar toe/langs. Johnny, kan je twee koppen koffie met de bon halen? 😃
Reputatie 1
@Johnny2014 Nee dat is niet het geval. Je kunt deze bon eenmalig gebruiken.

@MoDe Dat is jammer. Ik begrijp dat je een NS abonnement hebt? En op welk traject reis je regelmatig?
Reputatie 6
Badge
Johnny2014 schreef:

ik heb een thee/koffiebon via de mail ontvangen en is geldig tot eind oktober 2016. betekent dat ik elke dag, de hele tot eind van deze maand onbeperkt koffie of thee kan halen bij de kiosk ondanks dat ik geen last heb van de werkzaamheden rondom utrecht centraal?

Geluksvogel!
Reputatie 1
ik heb een thee/koffiebon via de mail ontvangen en is geldig tot eind oktober 2016. betekent dat ik elke dag, de hele tot eind van deze maand onbeperkt koffie of thee kan halen bij de kiosk ondanks dat ik geen last heb van de werkzaamheden rondom utrecht centraal?
Reputatie 4
Badge
Ik heb de koffiebon ook weer gehad en hoop dat ie dit keer a. sneller bekend is bij het kiosk personeel zodat ie zonder argwaan aangenomen wordt en b. de streepjescode groot genoeg is om, na printen m.b.v. inkjet, gescand te kunnen worden.
Beste JackAmsterdam,

Welkom op het NS Serviceforum. Op dit moment moet dit ticket echt nog geprint worden. We proberen altijd wel onze producten en diensten te ontwikkelen en te verbeteren dus ik hoop dat het snel ook mogelijk is om dit vanaf een mobiele telefoon te scannen.

Reageer