beantwoord

Gratis reis voor vaste klanten.

  • 16 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Op 4 augustus 2016 een gratis dagkaart 1e klasse ontvangen met toelichting: dank voor 10 jaar abonnement.
Mijn echtgenote, die gedurende dezelfde periode een zelfde abonnement heeft, heeft niets ontvangen.
Enig idee hoe dit kan en of "gelijke monniken..." in dit geval niet geldt???
icon

Beste antwoord door Tochjo 16 augustus 2016, 19:38

U hebt dit cadeautje ontvangen omdat u bent aangemeld voor NS Extra. Als uw vrouw zich niet heeft aangemeld daarvoor, dan kan zij zulke cadeautjes niet ontvangen. Het kan ook zijn dat uw vrouw zich wel heeft aangemeld voor NS Extra, maar een ander cadeautje heeft ontvangen. Alle deelnemers aan NS Extra hebben willekeurig een cadeautje toegewezen gekregen; het is niet mogelijk deze te ruilen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U hebt dit cadeautje ontvangen omdat u bent aangemeld voor NS Extra. Als uw vrouw zich niet heeft aangemeld daarvoor, dan kan zij zulke cadeautjes niet ontvangen. Het kan ook zijn dat uw vrouw zich wel heeft aangemeld voor NS Extra, maar een ander cadeautje heeft ontvangen. Alle deelnemers aan NS Extra hebben willekeurig een cadeautje toegewezen gekregen; het is niet mogelijk deze te ruilen.

Reageer