beantwoord

gratis updates 1e klas

• 14 februari 2017
  • 8 reacties
  • 171 Bekeken

• Sprinter
  • 4 reacties
Mijn vriend heeft 2 gratis updates 1e klas ontvangen. Krijg ik die niet? Ik heb ook een kortingkaart.
icon

Beste antwoord door MvanGelder 14 februari 2017, 18:25

Daarvoor moet je aangemeld zijn voor NS Extra. Als je dat bent hoor je het te ontvangen.
Bekijk origineel

8 reacties

Kan ik updates voor ie klas reizen met een keuzedag?
Reputatie 7
Hallo clo en lndenboer, welkom op het NS Serviceforum.

Graag verwijs ik jullie voor al jullie vragen naar het volgende topic. Hier wordt de actie uitgebreid in behandeld, en vind je veel van jullie vragen in beantwoord.
@clo Mogelijk ontvang je jouw actiekaartjes iets later, want met een kortingskaart hoor je deze actie wel te ontvangen via een e-mail.
@lndenboer Dat is mogelijk.
@clo Mogelijk ontvang je jouw actiekaartjes iets later, want met een kortingskaart hoor je deze actie wel te ontvangen via een e-mail.

Nee, Thomas. Mijn vriend heeft al meerdere keren een upgrade via email ontvangen en helaas, ik nog nooit.
Ik heb NS vandaag maar eens een mailtje hierover gestuurd en ik wacht nog op antwoord.
BTW, dank voor je snelle reactie!
Reputatie 7
Dan heb ik jouw vraag misschien niet helemaal goed begrepen clo. Heb je het hier over de toeslagkaartjes van de Valentijnsactie?
Mijn vraag gaat over de upgrades naar de 1e klas. Het is een mailtje van NS Extra. En Valentijnscadeautje.
Daarvoor moet je aangemeld zijn voor NS Extra. Als je dat bent hoor je het te ontvangen.
Thomas...ik zie het al...ik was nog geen lid van NS Extra. Heb me daar gelijk aangemeld . Pfffff...dom dom, van mij. Ben benieuwd of de code vanavond nog in mijn email verschijnt. 🙂
Dank je wel MvanGelder...:-)
Ik heb dat gelijk gedaan.

Reageer