Vanochtend aangevraagd en gekozen voor laden op mijn chipkaart. Ik kreeg gelijk een mail met de mededeling dat het product op de automaat klaatstaat.
Net geprobeerd te laden, maar er stond niets klaar 😞 Het kaartnummer heb ik juist ingevuld.
Nu maar in de tweede klas zitten.
Is hier misschien iets aan te doen?
Het ging om een NS Extra-actie.
Beste antwoord door Thom
Elders op het forum wordt over een storing gesproken.
De snelste manier om op een antwoord op deze vraag te krijgen, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er 24 uur per dag, ook in het weekend, dus ook nu.
Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.
Bekijk origineel
De snelste manier om op een antwoord op deze vraag te krijgen, is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief en ze zijn er 24 uur per dag, ook in het weekend, dus ook nu.
Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Wilt u een livechat met een echt mens: https://chat.webhelp.nl/ns/
Mailen gaat via het contactformulier: https://www.ns.nl/formulieren/contact.html
Bedenk wel dat het antwoord op een mail doorgaans lang op zich laat wachten.