beantwoord

Gratis upgrade

• 4 August 2016
  • 9 reacties
  • 777 Bekeken

Reputatie 2
Kreeg zojuist een mail van NS Extra met daarin een gratis upgrade naar 1ste klasse. Moet ik die zelf gebruiken of kan ik die ook aan iemand anders doorgeven,zoals mijn moeder???
icon

Beste antwoord door Brian NS 4 August 2016, 18:33

Beste Mariek68,

Welkom op het NS Serviceforum. Het is inderdaad niet verplicht om deze upgrade zelf te gebruiken. Je kunt ook de gegevens invullen van een andere persoon die er vervolgens mee gaat reizen.
Bekijk origineel

9 reacties

Ik vermoed dat u de code ook door iemand anders kunt laten gebruiken. Bij een soortgelijke upgrade die ik onlangs kreeg in verband met overlast als gevolg van werkzaamheden of storingen kon ik bij het verzilveren ervan kiezen uit het opgeven van een ov-chipkaartnummer (bij ophalen van het product op de ov-chipkaart) of het invullen van persoonsgegevens (bij printen van een e-ticket). In beide gevallen was het dus mogelijk gegevens van iemand anders in te vullen.
Reputatie 2
????
Beste Mariek68,

Welkom op het NS Serviceforum. Het is inderdaad niet verplicht om deze upgrade zelf te gebruiken. Je kunt ook de gegevens invullen van een andere persoon die er vervolgens mee gaat reizen.
Reputatie 2
Bedankt voor dit bericht!
Is de actie ook geldig samen met de dagkaart van € 12,50 die ik op 6 augustus gebruik ?
Hallo uunkrp. Welkom op het NS Serviceforum!

In het topic NS Extra: een cadeautje! kan je alle voorwaarden vinden. Hieronder alvast het antwoord op jouw vraag

Mag ik de Upgrade 1e klas gebruiken in combinatie met een andere actie, zoals de dagkaart van € 12,50?
Nee, dat mag niet. De Upgrade 1e klas wordt gezien als een actie. Acties kunnen niet met elkaar worden gecombineerd.
Jammer, morgen is het druk. Verder heb ik er niets aan, einddatum te vroeg voor mijn vakantie.
[Mag ik ook de terugreis op dezelfde dag eerste klas reizen?
Reputatie 5
Badge
Ten eerste: Welkom op het NS Serviceforum! Dit topic is onderhand een jaar oud, maar wat voor upgrade heeft u gekregen/gekocht en met wat voor 2e klas ticket heeft u? Doorgaans zijn dit soort upgrades een dag geldig, dus zou u er op de terugreis ook gebruik van kunnen maken, mits het op dezelfde dag is.

Reageer