beantwoord

Gratis upgrade naar 1e klas

• 4 augustus 2016
  • 11 reacties
  • 2357 Bekeken

Ik reis altijd samen met mijn vrouw. We hebben beiden een NS abonnement met voordeeldagen. Kan zei dan ook 1e klas reizen. Anders heb ik er niets aan.
icon

Beste antwoord door John de Jong 4 augustus 2016, 17:37

De upgrade 1e klas is geldig voor één persoon en niet voor twee. Als uw vrouw er geen heeft gekregen, kunt u niet samen gratis reizen in de eerste klas met een tweede klas kaartje. De keuzedagen kunnen ook niet geupgrade worden, nadat ze zijn aangeschaft. Als uw vrouw niet met een keuzedag reist, maar op saldo, kan zij wel voor een klassenwissel kiezen. dan reist u gratis en uw vrouw betaalt een eerste klaskaartje.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
Badge
De upgrade 1e klas is geldig voor één persoon en niet voor twee. Als uw vrouw er geen heeft gekregen, kunt u niet samen gratis reizen in de eerste klas met een tweede klas kaartje. De keuzedagen kunnen ook niet geupgrade worden, nadat ze zijn aangeschaft. Als uw vrouw niet met een keuzedag reist, maar op saldo, kan zij wel voor een klassenwissel kiezen. dan reist u gratis en uw vrouw betaalt een eerste klaskaartje.
Dank voor de email met code voor 1e klas upgrade net. Jammer, de link waarnaar ik nu wordt doorgestuurd is "http://www.ns.nl/e-commerce-gesloten.html"
Dode mus of lost u het op?
Reputatie 4
Badge
Hoi, er schijnt een storing te zijn bij de E-ticket shop. Geen dode mus.

Zie ook dit topic: https://forum.ns.nl/acties-uitjes-10/gratis-upgrate-naar-1e-klas-26358

Ik zou het gewoon later nog een keer proberen.
Succes.
Reputatie 7
Badge +4
Gesteld dat het gaat over de aanbieding van de kaartjes in de envelop die u heeft thuisgekregen: U moet [i] allebei [/i} een upgradekaartje naar de eerste klas hebben en beide ook een keuzedag. Dan mag u in het weekend met deze kaartje en dag eerste klas reizen.

Het is niet duidelijk of het daar om gaat.

Gezien het moment waarop de vraag gesteld is en de stortvloed aan vragen over hetzelfde onderwerp lijkt het me bijzonder aannemelijk dat het over de gratis upgrade via NS Extra gaat.
Reputatie 4
Badge

Gezien het moment waarop de vraag gesteld is en de stortvloed aan vragen over hetzelfde onderwerp lijkt het me bijzonder aannemelijk dat het over de gratis upgrade via NS Extra gaat.

Daar ben ik inderdaad vanuit gegaan. De webshop doet het nu weer, overigens.
Reputatie 7
Badge +4
Is zelfs waarschijnlijk maar het was een optie.
Bijzonder; cadeau e ticket moet worden ingevuld en uitgeprint met datum.
Mijn reis ging niet door
Ik bel NS; jammer voor u, e ticket mag maar 1 x worden geopend

Ik dacht een cadeau 1 x mag worden gebruikt

Vreemde gang van zaken, zo ga ik niet met mijn klanten om
Dus toch een soort tombola en goedkoop cadeautjes geven op deze manier

Is er nog wat mogelijk of dicteren de ICT systemen en het zo ingerichte proces dat eenmaal opgevraagd en niet gebruikt toch misgeschoten blijft?
Voor e-tickets geldt: wanneer verzilverd en gedownload is restitutie, veranderen van datum of vervangen niet mogelijk. Wanneer een reis vervolgens niet doorgaat is dat natuurlijk ontzettend spijtig. Daarom wel het advies van onze kant om e-tickets pas echt te verzilveren als je weet wanneer je het gaat gebruiken.
Sja, dat deed ik ook, als er iemand ziek wordt , dan is dat niet te voorzien.
Bijzonder klantonvriendelijke manier om vaste klanten een 'cadeau' te geven
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem is dat mensen er misbruik van maken. Ik ga er vanuit dat u de waarheid spreekt maar er zijn teveel anderen. Een e-ticket is een mooi maar fraudegevoelig product. Het werkt ook bij buitenlandse maatschappijen net zo, de DB geeft nog enige ruimte.
U bent het slachtoffer van reizigers die er een wat minder strakke ethiek op na houden. Eerlijk gezegd vind ik het een verstandig beleid om er strak in te zijn, al bent u daar inderdaad het slachtoffer van. Ik ben bang dat het niet anders kan.

Reageer