beantwoord

gratis upgrade naar 1e klas

Ik heb 2x een mailtje ontvangen voor een gratis upgrade naar de 1e klas. Het eerste mailtje heb gebruikt voor zondag 18 maart voor 2 personen. Het tweede mailtje wilde ik gebruiken voor maandag 19 maart, maar zag pas later (te laat dus) dat de 2 upgrades in dit mailtje maar geboekt en besteld kunnen worden tot 28 februari ! Waarom is dit ?
icon

Beste antwoord door achja 8 februari 2018, 20:43

Hier is te lezen dat NS ervoor gekozen heeft om sommige reizigers upgrades te sturen die nog in februari moeten worden gebruikt en andere reizigers upgrades die ook in maart mogen worden gebruikt. Waarom men daarvoor gekozen heeft en op basis waarvan de selectie is gemaakt wordt echter niet verteld.

Bekijk origineel

8 reacties

Onze NS Marketeer Ruud zal binnenkort een reactie plaatsen binnen het NS Extra Valentijn topic over de verschillende geldigheid van de Upgrades.
Vareo, je kunt beide bonnen die je hebt gekregen en geldig zijn t/m maart inderdaad gebruiken in maart. Dit hoeft niet dezelfde datum te zijn en je hoeft ze ook niet allebei op jouw naam te boeken. De bonnen geldig tot eind maart zijn dus een leuk extraatje
Reputatie 4
Ik heb de aanbieding ook gekregen. Zoals ik het lees zijn ze beide te verzilveren t/m 28 februari en te gebruiken t/m 31 maart. Ik neem dan aan dat ik ze beide in maart kan gebruiken om maar een voorbeeld te noemen?
Ik kreeg dus beide aanbiedingen; 1 geldig tot 28 februari en de andere tot eind maart ! Lekker duidelijk; ik ben dan wel al 6 jaar gepensioneerd, maar mijn handen "jeuken" om bij de NS aan de slag te gaan. Van deze onduidelijkheden zouden we dan verlost van zijn !
Ik zie dat achja al verwijst naar het andere topic waarin ik heb gereageerd :)

Ik ben er tot dusver achter dat er als pilot 2 verschillende varianten van de aanbieding zijn verzonden. Ik heb op dit moment nog de vraag uitstaan wat het doel hiervan precies is.
Reputatie 4
Hier is te lezen dat NS ervoor gekozen heeft om sommige reizigers upgrades te sturen die nog in februari moeten worden gebruikt en andere reizigers upgrades die ook in maart mogen worden gebruikt. Waarom men daarvoor gekozen heeft en op basis waarvan de selectie is gemaakt wordt echter niet verteld.
Hoi Jac, ik neem aan dat dit geen antwoord is op mijn vraag ? Ik heb bij het eerste mailtje zonder problemen 2 upgrades kunnen boeken voor zondag 18 maart ! Ik heb diverse abonnementen bij de NS, dus ik nam aan dat het tweede mailtje betrekking had op mijn andere abonnement. Logische gedachte toch ?
Reputatie 7
Badge
Waarom zijn de bonus aanbiedingen bij Appie maar 1 week geldig?

Reageer