gratis upgrate 1e klas

• 10 december 2019
  • 4 reacties
  • 250 Bekeken

In de advertentie wordt vermeld dat dit geldt tot 5 januari. Na aanvraag blijkt dat het binnen die termijn slechts geldt voor weekend en feestdagen. Ik noem dit volksverlakkerij

4 reacties

Hallo Joyce Noach en welkom bij de NS Community. 

Wat spijtig dat je niet tevreden bent over het gratis extraatje wat je via NS Extra hebt gekregen. Voor zover ik weet is de upgrade naar de 1e klas ook geldig op doordeweekse dagen maar als ik jouw bericht zo lees kun je het op andere dagen niet verzilveren. Ik ga aangeven dat dit niet duidelijk genoeg is bij de informatie die we geven. Mocht je echt van mening zijn dat je toch echt recht hebt op een upgrade op andere dagen kun je contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen je huidige couponcode erbij zoeken en ook een andere couponcode aanmaken, als je daar recht op hebt.

EDIT: mijn uitspraak over de geldigheid op doordeweekse dagen klopt niet. Zoals masd hieronder al aangeeft is hij echt alleen geldig in het weekend en op feestdagen. Omruilen zoals ik aangeef via de Klantenservice is dan ook geen optie. 

Reputatie 6
Badge +2

HVoor zover ik weet is de upgrade naar de 1e klas ook geldig op doordeweekse dagen 

Het is hier volgens mij duidelijk genoeg aangegeven. Het staat bij de voorwaarden bijna bovenaan. Zaterdag en zondag zijn zelfs vetgedrukt.

Alleen geldig op één hele zaterdag of zondag. Ook geldig op 1e en 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag.

Bij 'over deze actie' staat ook: Wil je de actievoorwaarden even goed doorlezen? Je vindt ze hier.

Ook daar staat dat ze alleen in het weekend en op feestdagen geldig zijn. 

HVoor zover ik weet is de upgrade naar de 1e klas ook geldig op doordeweekse dagen 

Het is hier volgens mij duidelijk genoeg aangegeven. Het staat bij de voorwaarden bijna bovenaan. Zaterdag en zondag zijn zelfs vetgedrukt.

Alleen geldig op één hele zaterdag of zondag. Ook geldig op 1e en 2e Kerstdag en op Nieuwjaarsdag.

Bij 'over deze actie' staat ook: Wil je de actievoorwaarden even goed doorlezen? Je vindt ze hier.

Ook daar staat dat ze alleen in het weekend en op feestdagen geldig zijn. 

Dank voor de aanvulling, masd. Ik heb daar totaal overheen gelezen. Excuses. 

Reputatie 7
Badge +3

@Jouke NS Het gaat om de treinpakkers upgrade en niet om een NS Extra actie.

Reageer