beantwoord

Gratis upgrate naar 1e klas

• 4 augustus 2016
  • 14 reacties
  • 613 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik kreeg net een mailtje met een gratis upgrate naar de 1e klas cadeau. Deze is tot 31 september geldig. Houdt dit in dat ik nu tot 31 september onbeperkt 1e klas kan reizen?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 4 augustus 2016, 17:09

Hoi Nanna, welkom op het NS Serviceforum!

In de mail die je hebt gekregen vind je een link naar een couponcode. Die couponcode kun je verzilveren, je zet hem op naam en datum. Je kunt de couponcode verzilveren tot en met 31 september en dan kun je er een dag naar keuze gebruik van maken. Hij is dus niet onbeperkt te gebruiken tot en met 31 september.

TinekePI, klopt we hebben op dit moment een storing in de webshop waardoor de link niet werkt. Ik adviseer je om het op een later tijdstip nog eens te proberen! Wanneer wil je gebruik maken van de upgrade?

P.s. Ik heb het topic verplaatst naar de categorie "Acties en uitjes" om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

14 reacties

Een andere vraag over deze mail: Bij mij werkt de link naar de couponcode niet; is er een storing?
Ik kreeg net een mailtje met een gratis upgrate naar de 1e klas cadeau. Deze is tot 31 september geldig. Houdt dit in dat ik nu tot 31 september onbeperkt 1e klas kan reizen?

Nee, dit houdt in dat u 1 dag mag kiezen waarop u na 9 uur in de 1e klas mag reizen mits u beschikt over een reisproduct voor de 2e klas. Als u op deze dag meerdere reizen maakt, mag u de upgrade voor al deze reizen gebruiken (mits ze na 9 uur plaatsvinden en u een geldig vervoersbewijs heeft voor de 2e klas).
Hoi Nanna, welkom op het NS Serviceforum!

In de mail die je hebt gekregen vind je een link naar een couponcode. Die couponcode kun je verzilveren, je zet hem op naam en datum. Je kunt de couponcode verzilveren tot en met 31 september en dan kun je er een dag naar keuze gebruik van maken. Hij is dus niet onbeperkt te gebruiken tot en met 31 september.

TinekePI, klopt we hebben op dit moment een storing in de webshop waardoor de link niet werkt. Ik adviseer je om het op een later tijdstip nog eens te proberen! Wanneer wil je gebruik maken van de upgrade?

P.s. Ik heb het topic verplaatst naar de categorie "Acties en uitjes" om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 4
Badge

Nee, dit houdt in dat u 1 dag mag kiezen waarop u na 9 uur in de 1e klas mag reizen mits u beschikt over een reisproduct voor de 2e klas. Als u op deze dag meerdere reizen maakt, mag u de upgrade voor al deze reizen gebruiken (mits ze na 9 uur plaatsvinden en u een geldig vervoersbewijs heeft voor de 2e klas).

In het weekeinde is de upgrade ook voor 9 uur geldig.
Reputatie 1
Staat er nu serieus "31 september" op het kaartje / in de mail / op de upgrade?
Staat er nu serieus "31 september" op het kaartje / in de mail / op de upgrade?

Nee. Er staat dat de code kan worden gebruikt tot en met 31 augustus en dat ermee kan worden gereisd tot en met 30 september.
Reputatie 3
Typefoutje van TS en Annewil. (die 31 september :D)

Scherp van Achterhoeker !
Krijgt iedereen met een abonnement van de ns een mail met een gratis upgrade naar de eerste klas?

Groetjes mom
Deze upgrade wordt verstuurd door NS extra. Als je daarvoor bent aangemeld is er kans dat je zo'n upgrade krijgt toegestuurd, maar dat hangt ook af van type abonnement en reisgedrag.
Reputatie 3
Denk het niet, ik kreeg hem via NS Extra waar je je een tijdje geleden voor kon aanmelden.
Deze upgrade wordt verstuurd door NS extra. Als je daarvoor bent aangemeld is er kans dat je zo'n upgrade krijgt toegestuurd, maar dat hangt ook af van type abonnement en reisgedrag.
Ok, bedankt voor de snelle reactie
Denk het niet, ik kreeg hem via NS Extra waar je je een tijdje geleden voor kon aanmelden.
Ok, bedankt voor de snelle reactie.
Jammer ik had er eigenlijk 2 nodig
Is deze upgrade te combineren met een Blokker dagkaart? Aangezien ik nu op vakantie ben, ben ik niet in staat de voorwaarden te bekijken. Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen.
Treinspotter123, in het topic NS Extra: een cadeautje! kan je alle voorwaarden vinden. Hieronder alvast het antwoord op jouw vraag

Mag ik de Upgrade 1e klas gebruiken in combinatie met een andere actie, zoals de dagkaart van € 12,50?
Nee, dat mag niet. De Upgrade 1e klas wordt gezien als een actie. Acties kunnen niet met elkaar worden gecombineerd.

Om het nog iets beter te verduidelijken:
Kaartjes van de Hema/Blokker/AH/Kruidvat/Vaste Klantenacties/Spoordeelwinkel zijn acties.

Reageer