beantwoord

Gratis weekend dagkaart

• 10 november 2017
  • 6 reacties
  • 198 Bekeken

Op 3 augustus 2017 ontving ik een brief van NS voor een gratis weekend dagkaart als er binnen de actie periode van 2 maanden was gereisd.
Dat heb ik inderdaad, maar ik heb nooit een email van NS gekregen met een couponcode.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 10 november 2017, 20:42

Hallo Ilsedev en welkom op het NS Serviceforum.

Normaal gesproken hoor je ná de periode van 2 maanden inderdaad een Dagkaart (weekend) te ontvangen, maar vreemd dat dit nog niet gebeurd is. Wat ik je als advies wil geven is het nog een week geven. Mocht je de actie nog steeds niet ontvangen, kun je het beste contact opnemen met onze Social Media afdeling (Twitter/Facebook) waar we naar een oplossing zullen zoeken. Als jij de challenge hebt gehaald, hoor je daar ook voor beloond te worden.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hallo Ilsedev en welkom op het NS Serviceforum.

Normaal gesproken hoor je ná de periode van 2 maanden inderdaad een Dagkaart (weekend) te ontvangen, maar vreemd dat dit nog niet gebeurd is. Wat ik je als advies wil geven is het nog een week geven. Mocht je de actie nog steeds niet ontvangen, kun je het beste contact opnemen met onze Social Media afdeling (Twitter/Facebook) waar we naar een oplossing zullen zoeken. Als jij de challenge hebt gehaald, hoor je daar ook voor beloond te worden.
Dag Thomas, ik heb niets gehoord afgelopen week. Kan ik via dit Forum een couponcode aanvragen? Twitter en Facebook gebruik ik niet.
Ik heb nog even voor je gekeken wanneer je deze couponcode hoort te krijgen, ilsedev, en voor zover ik kan vinden zou je deze couponcode uiterlijk één maand na afloop van de actie moeten ontvangen. Je kreeg de brief van ons op 3 augustus, wat in zou houden dat de actieperiode loopt van 3 augustus tot 3 november. De couponcode kan dus tot uiterlijk 3 december nog verstuurd worden! Voor nu wil ik je dus adviseren om nog even te wachten. Mocht je begin december nog niets hebben ontvangen, stuur ons dan weer een berichtje!
Dag Stijn, bedankt voor je reactie. In de brief staat dat de actieperiode twee maanden duurt, dus tot 3 oktober. Ik heb het gevoel dat NS me een beetje aan het lijntje houdt...
Oeps, ik heb een telfoutje gemaakt, excuses! Als je de brief op 3 augustus hebt gekregen, is de actieperiode inderdaad tot 3 oktober, niet tot 3 november (2, niet 3 maanden). De couponcode had dus al verstuurd moeten zijn, uiterlijk 3 november. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer en geboortedatum? Ga ik even voor je kijken! Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'
Update: Ik heb even gekeken en er bleek inderdaad iets mis te zijn gegaan bij de verwerking van de actie voor ilsedev. Ik heb de weekend dagkaart uit coulance handmatig nagestuurd.

Voor de meelezers: Zoals eerder aangegeven kun je de weekend dagkaart tot een maand na het aflopen van de actieperiode ontvangen. De actieperiode duurt doorgaans 2 maanden. Mocht je 3 maanden na het ontvangen van de actie nog geen dagkaart hebben binnengekregen, neem dan contact op met onze Klantenservice. Dat gaat het snelst via 030-7515155, Facebook of Twitter.

Reageer