beantwoord

Gratis weekend dagkaart

• 6 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

Hoi! ik heb een vraag.
Ik heb op 9 april een brief gekregen met een actie vanuit NS Extra. Dat wanneer ik binnen twee maanden met de trein zou reizen, ik een couponcode zou ontvangen voor een gratis weekend dagkaart. Ondertussen is de actieperiode ruim voorbij ( 9 juni) en daarna ook alweer twee maanden verstreken. Ik weet zeker dat ik in de actieperiode een treinreis heb gemaakt, maar ik heb nooit een couponcode ontvangen. Heeft iemand anders hetzelfde probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen, wie ik kan contacten?

Hoop van jullie te horen.

Groetjes Marjolein
icon

Beste antwoord door Stijn NS 1 september 2018, 16:17

Update: Ik heb Marjolein-3 handmatig voorzien van de beloofde weekend dagkaart. Blijkbaar is er iets misgegaan in de e-mailzending waar deze in had moeten zitten.

Voor de meelezers: Bij deze promotie is het belangrijk om de verschillende perioden in de gaten de houden. Zodra de communicatie verzonden is met de uitleg van de uitdaging om extra te reizen, start de actieperiode van twee maanden. In die twee maanden krijg je de mogelijkheid om de extra reis te maken waardoor je in aanmerking komt voor de weekend dagkaart. Maak je in die periode de extra reis, dan kun je tot maximaal een maand na het einde van die actieperiode de couponcode nog ontvangen. Dat is dus maximaal drie maanden nadat je de oorspronkelijke communicatie hebt ontvangen. Houd in die periode ook je SPAM-box in de gaten, de mail met de code wil daar nog wel eens in belanden!

Mocht je ook na die drie maanden nog steeds geen couponcode hebben ontvangen, dan is het verstandig om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Wij kunnen dan kijken wat er aan de hand is en eventueel handmatig alsnog de beloofde dagkaart geven!
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Marjolein-3 en welkom bij de NS Community!

Gelukkig gebeurt dit maar zelden, maar helaas krijgen we dit soort problemen wel vaker. In de meeste gevallen is de actieperiode nog niet verstreken en is de dagkaart daardoor nog niet ontvangen, maar als jij de oorspronkelijke berichtgeving op 9 april hebt gekregen, is dat voor jou zeker niet meer het geval! Ik kijk graag even mee naar een oplossing. Zou je mij daarvoor een priv├ębericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht'), met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en OV-chipkaartnummer?
Update: Ik ben momenteel nog in gesprek met Marjolein-3 om het op te lossen.
Update: Ik wacht momenteel op een reactie van Marjolein-3
Update: Ik heb Marjolein-3 handmatig voorzien van de beloofde weekend dagkaart. Blijkbaar is er iets misgegaan in de e-mailzending waar deze in had moeten zitten.

Voor de meelezers: Bij deze promotie is het belangrijk om de verschillende perioden in de gaten de houden. Zodra de communicatie verzonden is met de uitleg van de uitdaging om extra te reizen, start de actieperiode van twee maanden. In die twee maanden krijg je de mogelijkheid om de extra reis te maken waardoor je in aanmerking komt voor de weekend dagkaart. Maak je in die periode de extra reis, dan kun je tot maximaal een maand na het einde van die actieperiode de couponcode nog ontvangen. Dat is dus maximaal drie maanden nadat je de oorspronkelijke communicatie hebt ontvangen. Houd in die periode ook je SPAM-box in de gaten, de mail met de code wil daar nog wel eens in belanden!

Mocht je ook na die drie maanden nog steeds geen couponcode hebben ontvangen, dan is het verstandig om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Wij kunnen dan kijken wat er aan de hand is en eventueel handmatig alsnog de beloofde dagkaart geven!

Reageer