beantwoord

hoe krijg ik de 2.50 terug?

• 28 oktober 2016
  • 19 reacties
  • 924 Bekeken

Kreeg een email 13 oktober 2016 met de mededeling dat ik 2,50 van de NS erbij kreeg. Ben naar een machine geweest, stond er niet op, daarna naar een stationskantoor, daar werd het ook niet gevonden...Wat nu?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 oktober 2016, 11:24

Hallo Hetty2611NS en welkom op het NS Serviceforum,

In dit topic kan je meer informatie vinden over de NS Extra Reischallenge.
Bekijk origineel

19 reacties

Dat snap ik keesdemooij. Je mag mij even een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnummer. Dan ga ik even voor je op onderzoek uit. Je kunt mij een privébericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens 'Stuur bericht'.

UPDATE: Ik heb de gegevens doorgestuurd naar mijn collega Ruud en hij zal dit verder afhandelen.
@Keesdemooij Of er met Samenreiskorting is gereisd, maakt niets uit. Het gaat echt om het maken van een X aantal reizen buiten de spits.

Dan begrijp ik er niets meer van.
Dat betekent dat mensen van de chat en van het forum tegenstrijdige antwoorden geven en dat verklaart nog steeds niet waarom ik geen mailtje heb gehad terwijl ik wel in de daluren heb gereisd.
@Keesdemooij Of er met Samenreiskorting is gereisd, maakt niets uit. Het gaat echt om het maken van een X aantal reizen buiten de spits.
Ik ontvang geen reactie meer van Louise12. Uiteraard mag je me nog steeds via privébericht een bericht sturen.

@Keesdemooij Ik ga navragen hoe het precies zit met reizen op saldo versus reizen met Samenreiskorting.

Daarnaast vraag ik Klaas-Jan ook of hij nog extra info heeft.
https://forum.ns.nl/ns-extra-35/ns-extra-reischallenge-27178/index2.html#post182966
Klaas-Jan is dit aan het navragen. Ik wil je vragen nog even af te wachten, @ammering, tot hij hier meer informatie over heeft.
Hier zelfde verhaal, €2,50 beloofd als ik 1x reis in september (ik reisde vaker), mail beloofd in oktober (nooit ontvangen), €2,50 nog steeds zoek !
Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug. Hopelijk morgen.
Nu, 6 dagen later, nog steeds niets vernomen van NS.
Is het nu echt zo moeilijk om een beetje 'klantgericht' te zijn?

Welkom op het NS Serviceforum Gerard. Je punt is duidelijk en terecht. Wij moeten ervoor zorgen dat dit vlekkeloos werkt en dat is schijnbaar niet het geval. Ik ga dus ook helemaal geen excuus zoeken. Ik zoek even contact met de marketeer hoe we dit moeten oplossen. Ik kom er op terug.
Reputatie 1
Hoe ga ik dit doen ? Ik heb aan de challenge voldaan maar nooit een mail gehad dat ik 2,50 kan afhalen.

1 treinreis in de maand september

Maakt u in de maand september 1 treinreis op saldo tijdens de voordeeluren* met NS, dan krijgt u van ons € 2,50 reistegoed terug. Ongeacht de bestemming van uw reis.

Hoe ontvangt u de € 2,50?
Als u het genoemde aantal reizen heeft gemaakt, dan ontvangt u half oktober van NS Extra een e-mail waarin staat aangegeven wanneer en hoe u het bedrag op uw OV-chipkaart kunt zetten.

Overzicht van uw gemaakte reizen
Wilt u tussentijds weten hoeveel reizen u al heeft gemaakt? Kies dan bij de NS-kaartautomaat voor Mijn Reishistorie of ga naar Mijn NS. Hier ziet u een overzicht van uw laatste treinreizen met NS.

Ik heb wel 4 reizen in september gemaakt.
Welkom op het NS Serviceforum Gerard. Je punt is duidelijk en terecht. Wij moeten ervoor zorgen dat dit vlekkeloos werkt en dat is schijnbaar niet het geval. Ik ga dus ook helemaal geen excuus zoeken. Ik zoek even contact met de marketeer hoe we dit moeten oplossen. Ik kom er op terug.
De moderator geeft heel mooie (theoretische) antwoorden die nergens op slaan. Mijn echtgenote en ik hebben ook beide een mail ontvangen dat we aan de challenge hebben voldaan. Ook wij hebben een paar keer geprobeerd de € 2,50 op te halen bij de automaat, maar bij de op te halen bestelling staat nog steeds niets. Het kan toch niet zo zijn dat alle klanten van NS die aan de challenge hebben voldaan een pb sturen met de persoonlijke gegevens.
Advies: NS zorg eerst dat je de zaken op een rij hebt voordat je populair wilt zijn. Dit werkt averechts.
Reputatie 1
Hallo,

Ik heb dit ook niet gehad, wel een mail dat ik 1 reis moest maken in september en dat ik half oktober een mail zou krijgen. Mail heb ik nooit gehad ...
Dat is gek Louise12. Kun je mij anders een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en ov-chipkaartnummer? Dan kijk ik even mee. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
Ik heb de volgenden mail ontvangen:
"Wat leuk dat u in 13 keer met NS heeft gereisd. Daarom geven we u vanuit NS Extra graag een extraatje: u krijgt € 2,50 van ons terug. U kunt dit bedrag ophalen bij de NS-kaartautomaat of ieder ander OV-chipkaart oplaadpunt. Dat kan tot 1 jaar na ontvangst van dit bericht."

Helaas kan ik die € 2,50 niet ophalen bij de NS-kaartautomaat omdat het niet onder Bestellingen staat (en ook niet ergens anders). 😞
Hoi Louise12, mensen die de challenge hebben gehaald hebben inmiddels een mail ontvangen. Als je zeker weet dat je de challenge hebt behaald (een vooraf vastgesteld aantal reizen maken in de maand september, in de Daluren) dan zit die van jou misschien in je map met ongewenste mail?
Ik heb zo'n mail al op 10 oktober gekregen. Daarna meerdere keren met de trein gereisd, met mijn OV-chipkaart op saldo, maar ik kon ook geen € 2,50 ophalen toen ik dat gisteravond probeerde. Het is maar een klein bedrag, maar als de actie niet blijkt te werken kan NS het beter niet doen. Ik neem aan dat als het na ruim 2 weken niet lukt, het daarna ook niet meer gaat lukken...... 😞
Hallo Hetty2611NS en welkom op het NS Serviceforum,

In dit topic kan je meer informatie vinden over de NS Extra Reischallenge.
Reputatie 2
Die actie is wat onduidelijk gecommuniceerd. Je moet een reis op saldo maken, waarna er €2,50 klaarstaat in de automaat.

Reageer