beantwoord

Hoe krijg ik mijn gratis weekend dagkaart?

Reputatie 2
  • Reisleider*
  • 76 reacties
Op 1 augustus kreeg ik een mail van NS waarin ik een code voor een weekend dagkaart zou ontvangen als ik binnen 2 maanden een reis met mijn Dal Voordeel abonnement zou maken. Dat heb ik gedaan en dan zou ik binnen 3 maanden na 1 augustus deze code ontvangen.

Maar ondertussen is het al meer dan 4 maanden geleden en heb ik nog geen code ontvangen. Aangezien ik komend weekend wil gaan reizen zou ik graag de code alsnog ontvangen.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 5 december 2017, 21:53

Hallo ERL, excuses voor het late antwoord. Dit topic is ons even ontschoten bij het organiseren van het forum.

Wat vreemd dat jij geen actiekaart hebt ontvangen, hiervoor verwijs ik je graag naar Social Media (Twitter/Facebook) of de telefonische afdeling (tel. 030 7515155) die jou hier eventueel een compensatie voor zouden kunnen aanbieden. Ik heb aangegeven bij de NS Extra productmanagers dat er wat processen niet gestroomlijnd lopen, zoals hier ook bij jou het geval is. Excuses daarvoor.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hallo ERL, excuses voor het late antwoord. Dit topic is ons even ontschoten bij het organiseren van het forum.

Wat vreemd dat jij geen actiekaart hebt ontvangen, hiervoor verwijs ik je graag naar Social Media (Twitter/Facebook) of de telefonische afdeling (tel. 030 7515155) die jou hier eventueel een compensatie voor zouden kunnen aanbieden. Ik heb aangegeven bij de NS Extra productmanagers dat er wat processen niet gestroomlijnd lopen, zoals hier ook bij jou het geval is. Excuses daarvoor.
Reputatie 2
Bedankt voor je antwoord Thomas.

Ik heb ondertussen al meerdere vragen over deze weekend dagkaart gevonden op het forum. Er is idd iets niet goed gegaan met deze actie blijkbaar.

Ik zal het proberen via Facebook, mocht dat niet lukken kom ik er op terug hier.

Reageer