Hoe om restitutie vragen na uitchecken en onmiddellijk per ongeluk weer inchecken

• 6 juli 2016
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Graag reageer ik op uw terugbetalingsverzoek in verband met een vergeten check-in/check-uit.
Uit onze gegevens blijkt dat u heeft in- en uitgecheckt. Graag wijs ik u op de mogelijkheid om een vergeten check-in/check-uit via Mijn NS in te dienen. Maakt u hiervoor een account aan op onze site www.ns.nl. U kunt de betreffende reis opzoeken in Mijn Reishistorie. Daar vindt u een link om restitutie aan te vragen voor een vergeten check-in of check-uit. Drie keer per jaar kunt u gebruik maken van deze coulanceregeling.
Mocht u nog vragen hebben, dan helpen wij u graag verder. Kijk op ns.nl of stel uw vraag op het NS Serviceforum (www.ns.nl/forum). U kunt ook contact opnemen met onze medewerkers van Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55 of Twitter @NS_online. Wij staan dag en nacht voor u klaar.

blijkbaar heb ik een keer uitgecheckt en direct weer ingecheckt. Ik schijn dit via Mijn NS te kunnen terugclaimen maar dan loop ik vast in de bureaucratie van de NS.........gek word je ervan en ik wil dit graag online oplossen dus heeft iemand de gouden tip?

2 reacties

Hallo JWF en welkom op het NS Serviceforum.

Het is niet mogelijk om een foutieve check in waarbij niet gereisd is te claimen via MijnNS. In dit geval kan je contact met ons opnemen per telefoon, twitter of chat. Je mag mij ook een privebericht sturen, wanneer je op mijn naam klikt kun je een priv├ębericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, IBAN-rekeningnummer en je OV-chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Snel en naar tevredenheid opgelost.
Topic kan op slot.

Reageer