beantwoord

hoe regel ik de upgrade 1e klas na aanmelding NS extra?

Ik heb me aangemeld voor NS extra en nu wil ik de 1e klas upgrade regelen voor mijn treinsreisje morgen naar de Zwarte Cross. Hoe doe ik dit? ik kan het nergens terugvinden :S dank voor de hulp!
icon

Beste antwoord door Tochjo 14 juli 2017, 08:37

In de e-mail waarin u welkom wordt geheten als NS Extra-deelnemer, bevindt zich uw persoonlijke link voor een 1e klas upgrade. Het kan tot drie dagen na bevestiging van uw aanmelding duren, voordat u deze e-mail ontvangt.
Bekijk origineel

12 reacties

Badge +3
In de e-mail waarin u welkom wordt geheten als NS Extra-deelnemer, bevindt zich uw persoonlijke link voor een 1e klas upgrade. Het kan tot drie dagen na bevestiging van uw aanmelding duren, voordat u deze e-mail ontvangt.
In de e-mail waarin u welkom wordt geheten als NS Extra-deelnemer, bevindt zich uw persoonlijke link voor een 1e klas upgrade. Het kan tot drie dagen na bevestiging van uw aanmelding duren, voordat u deze e-mail ontvangt. Dank voor reply.. jammer dat zo lang duurt, dan wordt het 2e klas naar Zwarte Cross 😉
Tochjo, bedankt voor het antwoord!

daisy.althuizen, heel veel plezier op Zwarte Cross! Misschien deze zomer nog even een ander uitje plannen om van de upgrade gebruik te maken 😉
Ik heb mij op 9 juli jl aangemeld als NS Extra deelnemer en nog steeds geen welkomstmail gehad. We zijn nu toch 7 dagen verder?
Dat is vervelend Joop37. Heb je ook al gekeken in je ongewenste of spam mailbox?
Dat is vervelend Joop37. Heb je ook al gekeken in je ongewenste of spam mailbox?

Natuurlijk heb ik daar al gekeken. Ik moet zeggen dat me dit echt heel erg tegenvalt van de NS.
Reputatie 7
Badge

Natuurlijk heb ik daar al gekeken. Ik moet zeggen dat me dit echt heel erg tegenvalt van de NS.

Wacht het af zou ik zeggen. NS extra is ook alleen bedoelt om wat extra´s te krijgen zo af en toe. Dus daar hoeft geen haast bij.
@Joop37 De reden dat ik dit vraag is omdat we regelmatig merken dat het hier mis gaat. Is dit niet het geval dan kun je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55 of via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen dan even kijken wat er precies aan de hand is.
Reputatie 4

Ik heb hem ook nog niet gekregen maar ik heb me ook pas vandaag aangemeld. Ik houd het wel in de gaten.
Reputatie 4
Weet iemand tot wanneer deze upgrade 1e klas geldig blijft?
Moet ik die verzilverde upgrade uitprinten of zet ik die op mijn persoonlijke ov kaart. Os heb me maandag aangemeld en nu al binnen hoot.
De eerste klas upgrade is 1 hele dag geldig in de periode 5 juni t/m 30 augustus johnnyvtz1990. Meer informatie lees je ook hier . @Meet, het verzilveren van de couponcode kan via ns.nl/couponcode. Daar zie je de mogelijkheden staan en is in dit geval alleen middels het uitprinten van je e-ticket beschikbaar.

Reageer