beantwoord

Hoe regelmatig komen er aanbiedingen in je mail? en waarom heb ik nog nooit een aanmelding gehad?

• 30 november 2016
  • 6 reacties
  • 308 Bekeken

*aanmelding in de vraag moet aanbieding gehad (auto-correct is onze beste vriend)

1 november besloot ik het, ik zou me aanmelden bij NS Extra,ik ben namelijk super enthousiast over dit soort acties. Mijn enthousiasme bleef aan, toen ik een leuke Welkom mail kreeg van de NS. "Houd vanaf nu uw mailbox goed in de gaten. We hebben vele leuke extra’s voor u in petto." Elke dag keek ik vol verwachting in mijn mailbox, hopend op een leuke aanbieding.

Ik heb me immers aangemeld omdat ik minimaal 2x per week lange reizen (3 tot 4 uur) maak met de trein en het me best wel leuk leek een keer een gratis kopje koffie, een gratis tijdschrift of wat dan ook te krijgen. Het maakt toch je reis een stukje vrolijker.

Inmiddels ben ik die hoop verloren, want na een maand heb ik nog geen aanbiedingen gehad. Daarom is mijn vraag, Hoe regelmatig komen er aanbiedingen in je mail?

Veel liefs,

een beetje een verdrietige NS extra reiziger
icon

Beste antwoord door Denice NS 1 december 2016, 11:52

Erg vervelend dat je niks hebt gekregen, Sanne :(

De aanbiedingen van November zijn inmiddels verlopen (waren te koop tot en met 30 november 2016). Deze maand komt er een andere aanbieding maar wat en wanneer het precies zal zijn is ook voor ons nog een verrassing.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi sannevonk02, welkom op het NS serviceforum!

Leuk dat je je hebt aangemeld voor NS Extra. Elke deelnemer ontvangt één van de drie aanbiedingen automatisch door zich aan te melden voor NS Extra. Er worden bij deze module geen klanten uitgesloten dus elke NS Extra deelnemer ontvangt een e-mail. Weet je daarom zeker dat je geen aanbieding hebt ontvangen? Heb je ook je ongewenste postvak in gecheckt? Het ging om de volgende 3 acties:
1. Twee Superdal retourtickets 2e klas voor € 19,- en 1e klas voor € 25,-.Te koop tot 30/11/2016, met de tickets kan gereisd worden tot 31/12/2016.
2. Een meereiskaart naar Haarlem voor € 7,95.
3. Twee retourtickets van elk station in Nederland naar elk station in België in de 1e klas voor € 49,-. Geldig vanaf 09:00 uur doordeweeks en de hele dag in het weekend.
Wellicht helpt dit met het doorzoeken van je e-mailinbox. Laat je me weten of wel/niet is gelukt?
Ik ben op zoek gegaan. in de mappen ongewenst, postvak in en verwijderd gekeken. En ik ben niets tegen gekomen 😞 ik zal blijven zoeken, maar ik heb niets ontvangen. Ik hoop dat je me kan helpen!

De aanbiedingen van November zijn inmiddels verlopen (waren te koop tot en met 30 november 2016). Deze maand komt er een andere aanbieding maar wat en wanneer het precies zal zijn is ook voor ons nog een verrassing.

De aanbiedingen van November zijn inmiddels verlopen (waren te koop tot en met 30 november 2016). Deze maand komt er een andere aanbieding maar wat en wanneer het precies zal zijn is ook voor ons nog een verrassing maar ik heb het vermoeden dat dit topic er wat mee te maken heeft ;)

Dan hoop ik dat ik de mail wel krijg deze keer 😉
Reputatie 7
topic
Denice je linkt door naar het moderatieforum, waar wij uiteraard geen toegang tot hebben 😉
Oops... Dat is natuurlijk niet zo handig 😉 Bedankt voor je oplettendheid, Slidestops :)

Ik heb m'n reactie inmiddels aangepast en ook even navraag gedaan met betrekking tot de komende actie. De datum niet nog niet exact bekend maar alvast een klein tipje van de sluier: we doen een actie samen met Greetz waarmee deelnemers een gratis kaartje kunnen versturen 🙂

Reageer