1 november besloot ik het, ik zou me aanmelden bij NS Extra,ik ben namelijk super enthousiast over dit soort acties. Mijn enthousiasme bleef aan, toen ik een leuke Welkom mail kreeg van de NS. "Houd vanaf nu uw mailbox goed in de gaten. We hebben vele leuke extra’s voor u in petto." Elke dag keek ik vol verwachting in mijn mailbox, hopend op een leuke aanbieding.
Ik heb me immers aangemeld omdat ik minimaal 2x per week lange reizen (3 tot 4 uur) maak met de trein en het me best wel leuk leek een keer een gratis kopje koffie, een gratis tijdschrift of wat dan ook te krijgen. Het maakt toch je reis een stukje vrolijker.
Inmiddels ben ik die hoop verloren, want na een maand heb ik nog geen aanbiedingen gehad. Daarom is mijn vraag, Hoe regelmatig komen er aanbiedingen in je mail?
Veel liefs,
een beetje een verdrietige NS extra reiziger
Beste antwoord door Denice NS
Erg vervelend dat je niks hebt gekregen, Sanne :(
De aanbiedingen van November zijn inmiddels verlopen (waren te koop tot en met 30 november 2016). Deze maand komt er een andere aanbieding maar wat en wanneer het precies zal zijn is ook voor ons nog een verrassing.
Bekijk origineel
De aanbiedingen van November zijn inmiddels verlopen (waren te koop tot en met 30 november 2016). Deze maand komt er een andere aanbieding maar wat en wanneer het precies zal zijn is ook voor ons nog een verrassing.