beantwoord

Ik heb de NS Extra Schiphol tickets besteld, maar nog niets ontvangen. Krijg ik die codes nog?

Zit nu in Israel en daar is bellen naar NL onbetaalbaar, €2,50 per minuut. Heb nog geen codes voor schiphol actie gekregen, zouden wel gestuurd worden. Hoop dat ze nog komen, kan ze niet opnieuw aanvragen, kreeg de boodschap dat ik maar 1 keer kon aanvragen. Kom 20 juli aan op Schiphol en zou dus voor die tijd de tickets willen bestellen.

groet,

**** [verwijderd door Moderator]
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 juli 2018, 21:42

Goedenavond Zaanspoor! Er is momenteel een aantal storingen gaande bij deze specifieke actie, waaronder ook het ontvangen van een lege e-mail of het volledig uitblijven van een e-mail. Er wordt hard aan gewerkt om de storing te verhelpen, dus ik verwacht dat je de tickets zeker nog gaat krijgen voordat je terugvliegt naar Nederland. Mocht je de tickets in de loop van de komende week nog steeds niet binnen hebben, neem dan nogmaals contact met ons op via Facebook, Twitter of Chat. Mijn collega's kunnen je dan ongetwijfeld helpen met een eventueel alternatief.

Overigens heb ik je e-mail adres verwijderd uit je oorspronkelijke bericht en heb ik de titel van het topic aangepast om de leesbaarheid en vindbaarheid te vergroten. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond Zaanspoor! Er is momenteel een aantal storingen gaande bij deze specifieke actie, waaronder ook het ontvangen van een lege e-mail of het volledig uitblijven van een e-mail. Er wordt hard aan gewerkt om de storing te verhelpen, dus ik verwacht dat je de tickets zeker nog gaat krijgen voordat je terugvliegt naar Nederland. Mocht je de tickets in de loop van de komende week nog steeds niet binnen hebben, neem dan nogmaals contact met ons op via Facebook, Twitter of Chat. Mijn collega's kunnen je dan ongetwijfeld helpen met een eventueel alternatief.

Overigens heb ik je e-mail adres verwijderd uit je oorspronkelijke bericht en heb ik de titel van het topic aangepast om de leesbaarheid en vindbaarheid te vergroten. 🙂
Ha Stijn,

we zijn een week verder, maar nog steeds heb ik niks over mijn Schiphol tickets gehoord. Gaat dat nog gebeuren?

20 juli hoop ik op Schiphol aan te komen, wordt nog wel een puzzel om op het vliegveld te komen want de Israelische spoorwegen gebruiken elk weekend om het station Ben Gurion Airport te sluiten voor werkzaamheden. En bussen inzetten ho maar. NS doet dat gelukkig veel beter!

hoop dat de minipron
blemen met d Schipholtickets snel opgelost zijn!

groeten,
Vervelend dat je nog steeds de mail niet hebt, Zaanspoor!

Neem, zoals mijn collega Stijn aangaf, even contact met ons op via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Dan kan er wellicht een alternatief worden aangeboden 🙂

Reageer