beantwoord

ik heb de toelsag ticket op de verkeerde dag besteld en nu?

  • 16 juli 2019
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Kan ik de datum omzetten of niet?
icon

Beste antwoord door Rueben NS 16 juli 2019, 22:01

Hoi Selina en welkom op onze Community!

Wat vervelend dat je de verkeerde datum hebt genoteerd op je e-ticket. Als je die nog niet gedownload hebt, kan onze klantenservice je nog helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Als je het ticket al wel gedownload is, kan er ook niks meer gewijzigd worden. Het spijt mij!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Selina en welkom op onze Community!

Wat vervelend dat je de verkeerde datum hebt genoteerd op je e-ticket. Als je die nog niet gedownload hebt, kan onze klantenservice je nog helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. Als je het ticket al wel gedownload is, kan er ook niks meer gewijzigd worden. Het spijt mij!

Reageer